رئیس شورای شهر نمین:

مردم نمین برای مطالبه حق خود کسی را در مراکز قدرت ندارند

شهر نمين سال ها است گریبانگیر برخی مسائل و مشکلات بوده و به دليل اينكه این مردم در مراكز قدرت كسي را ندارند تا نمين را هم به ياد آورند و خواسته هاي به حق مردم را مطالبه كنند.
کد خبر: ۸۶۷۳۱۲۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

زاهد آهنگری میناباد در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از نمین ضمن اشاره به مشکلات پیش روی شهر نمین اظهار کرد:با مشاركت مردم فهيم و هوشيار و هميشه در صحنه، بحث انتخابات هم با سلامتي به پايان رسيد و بنده به نوبه خود اين پيروزي را به مردم و جوانان منطقه، مسئولين و منتخبين مردم شريف حوزه انتخابیه اردبیل،نیر، نمین و سرعین تبریک عرض می کنم و برای منتخبین دوره دهم مجلس شورای اسلامی آرزوي توفيق و سلامتي در اين سنگر مهم تصميم گيري و قانون گذاري را دارم.

رئیس شورای شهر نمین با بیان اینکه مردم نمین تكليف و وظيفه خود را به نحو احسن ادا کردند، گفت: شهر نمين سال ها است گریبانگیر برخی مسائل و مشکلات بوده و به دليل اينكه این مردم در مراكز قدرت كسي را ندارند تا نمين را هم به ياد آورند و خواسته هاي به حق مردم را مطالبه كنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مسائل و مشکلات شهر نمین افزود: این شهر جزء معدود شهرهایی است که مرکز شهرستان بوده اما همچنان از داشتن فاضلاب شهري محروم است.

آهنگری گفت: نمين شهري است که از داشتن بازار مناسب محروم بوده و در آن پاركی و فضای مناسب و در شأن مردم وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر نمین با اشاره به مشکل اشتغال این شهر گفت: نمین شهري است كه دورا دور آن را انواع كارخانه ها و واحدهاي توليدي محاصره كرده اما متأسفانه جوانانش درعسلويه در ٦٠ درجه گرما كار مي كنند و در مقابل يا دچار اعتياد مي شوند، يا مريض و بيمار شده و و حتی در مواردی دچار مرگ مي شوند.

وی گفت: نمين شهري است كه طرح جامع آن بدون تصويب و اطلاع شوراي شهر ابلاغ مي شود و جالب اينجاست كه حتی نمي خواستند طرح را در اختيار شورا قرار دهند و اين طرح داراي كلي مشكلات است كه به صورت سليقه اي در آن اعمال نظر شده است.

وی با بیان اینکه تجهيزات و امكانات بيمارستان پاسخگوي مردم نيست، اضافه کرد:با وجود پتاسيل ها و منابع درآمدي در شهر نمین، اقتصاد شهر فلج بوده و حتی خيلي از جوانان بيكار و مردم آن حتي به نان شب هم محتاج هستند.

آهنگری در پایان سخنان خود از نمایندگان این حوزه انتخابیه خواست تا نسبت به پیگیری و مرتفع کردن مشکلات شهر نمین را مه مطالبه به حق مردم و شهروندان است، اقدام کنند.

ارسال نظرات