خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز آبادان خبر داد

کسب رتبه نخست خبر توسط مرکز آبادان در بین مراکز صدا و سیمای کشور

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: خبر مرکز آبادان در بین 33 مرکز صدا و سیمای کشور توانست رتبه نخست را به‌دست آورد.
کد خبر: ۸۶۷۳۱۶۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبادان، داریوش دبیقی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خبر 17 آبادان در بین 33 مرکز کشور رتبه نخست را به‌دست آورد، اظهار کرد: ارائه اخبار با کیفیت بسیار خوب و به‌روز بودن آن از جمله ویژگی‌های خبر شبکه آبادان است.

وی افزود: خبر مرکز آبادان پس از ارزیابی و نظارت کردن خبر در رسانه ملی در فروردین توانست در بین 33 واحد دیگر این رتبه ارزشمند را کسب کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان توجه به مباحث روز و مردمی بودن وجه تمایز خبر این مرکز از دیگر مراکز است، خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات مردم، جواب‌گیری از مسؤولان، پوشش دادن موفق و به موقع برنامه‌های گوناگون مانند اربعین و کاروان‌های راهیان نور از جمله نکات موفقیت خبر آبادان بوده است.

دبیقی با بیان اینکه تلاش مضاعف کارمندان این مرکز باعث محبوبیت آن در بین مردم شد، تصریح کرد: گزارش خبرنگاران در مواقع مناسب باعث پیگیری و رفع مشکلات مردمی شد که این عامل باعث افزایش یافتن محبوبیت اخبار شبکه آبادان در بین مردم و شهروندان و افزایش یافتن انتظارات آنها بوده است.

وی در پایان با اشاره به کمبودهایی در نیروی انسانی و امکانات عنوان کرد: با این کاستی‌ها و بدی شرایط آب و هوایی، کارمندان و خبرنگاران این مرکز توانستند با کیفیت‌ترین گزارش‌ها را روی آنتن ببرند و کسب این رتبه حاصل تلاش همه آنها بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها