خبرهای داغ:

اعزام کاروان ۲۰۰ نفره اندیمشک به مرقد امام

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از اعزام کاروان ۲۰۰ نفره مردم این شهرستان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۲۲۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

 ظهر امروز نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل، اظهار کرد: کاروان زیارتی ۲۰۰ نفره مردم این شهرستان در قالب پنج دستگاه اتوبوس در ۱۲ خرداد به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) اعزام خواهد شد.

احسان کریم‌پور افزود: در همین راستا پنج کمیته امنیت، اجرایی، فرهنگی، رسانه و جذب تحت عنوان قرارگاه شهید فهمیده در این شهرستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای اجرا در سطح شهرستان، تصریح کرد: برگزاری همایش تبیین شخصیت و گفتمان حضرت امام(ره)، همایش شعر و برگزاری مراسم مذهبی در سطح پایگاه‌های محلات از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در این ایام است.

این مسئول در ادامه گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی مردی است که به تعبیر خلف صالحش به اسلام و مسلمین عزت بخشیده و دین اسلام با نام او در جهان شناخته می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در پایان بیان کرد: امام(ره) حقایق فراموش شده اسلام را احیا کرد و نوای عدالت‌خواهی را به گوش جهانیان رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها