خبرهای داغ:

اولین یادواره دانشگاهی شهدای مدافع حرم دزفول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ناحیه دزفول، اولین یادواره دانشگاهی شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول به همت حوزه معاونت دانشجویی – فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در سالن اجتماعات شیخ انصاری این دانشگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۷۳۲۳۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
در ابتدای این مراسم با شکوه دکتر ناصر سراج خرمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، ضمن خیر مقدم به حاضرین از جایگاه شهداء در امنیت ایران عزیز سخن به میان آورد.

در ادامه رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و مدافع حرم "حاج غلامرضا ماندنی” به بیان خاطراتی از آزاد سازی شهرهای محاصره شده در سوریه پرداخت .

پخش کلیپ شهداء، نقاشی زنده با موضوع فرهنگ شهادت و مدافعین حرم، شعر خوانی شاعر اهل بیت کربلایی ابراهیم نصراللهی بخش های دیگری از این همایش معنوی بود.

در این یادواره که با حضور و استقبال پرشور اساتید، کارکنان و دانشجویان روبرو شد، از خانواده های شهدای مدافع حرم دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و شهدای شهرستان دزفول ( خانواده شهیدان امیر علی هویدی، علیرضا حاجیوند قیاسی، سید مجتبی ابوالقاسمی و حاج علی محمد قربانی) تجلیل به عمل آمد.

در پایان این همایش از رزمندگان مدافع حرم و محور مقاومت( حاج غلامراضا ماندنی، محسن سقای ژیان، مهران محمود نژاد و ابوالقاسم بهرک) تجلیل گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها