خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس:

مسئولان دولتی فارس پاسخگوی دانشجویان باشند

خسروی با بیان اینکه مسئولان دولتی در این استان پاسخ دانشجویان را نمی دهند گفت: دانشجویان بسیجی به وظیفه انقلابی خود عمل می کنند.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۴۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه مسئولان دولتی در این استان پاسخ دانشجویان را نمی دهند گفت: دانشجویان بسیجی به وظیفه انقلابی خود عمل می کنند.

عبدالله خسروانی اظهار داشت: دانشجویان بسیجی دانشگاه های فارس در راستای عمل به رسالت خود و همراهی با مردم شریف، در اعتراض به سرقت دو میلیارد دلاری از دارایی های ملی توسط آمریکا قصد برگزاری تجمع داشتند و از فرمانداری محترم شیراز درخواست صدور مجوز برای ساعت 16 سه شنبه 14 اردیبهشت ماه جاری مقابل ساختمان استانداری را داشتند اما با وجود یک هفته از تسلیم این درخواست به فرمانداری متأسفانه پاسخی دریافت نشد.

وی افزود: این عدم پاسخگویی مسبوق به سابقه بود از این رو مراتب اعتراض و اصرار بر برگزاری تجمع به استانداری فارس اعلام شد که تا کنون پاسخی از استاندار محترم نیز دریافت نشده است و با توجه به اینکه مسئولان دولتی حتی حاضر به پاسخگویی به نامه های رسمی و قانونی هم نیستند، دانشجویان بسیجی دانشگاه های فارس هم صدا با همه مردم در عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی، مطالبه از مسئولان و حمایت از کالاها، تولیدات و خدمات داخلی به وظیفه انقلابی خود عمل می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها