رئیس اداره ورزش و جوانان نیر:

رشته تیراندازی با کمان در نیر تقویت و احیا می شود

رشته تیراندازی با کمان با همکاری و حمایت های هیأت استان در این شهرستان تقویت و احیا می شود.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۸۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر نگاهی در آیین معرفی رئیس جدید هیأت تیراندازی با کمان شهرستان که با حضور رئیس هیأت استان برگزار شد اظهار داشت: این رشته برغم علاقمندان زیادی که در شهرستان دارد بدلیل برخی مشکلات و نارسایی ها، فاقد فعالیت مناسب بود و با رایزنی هایی که با هیأت استان صورت گرفت مقرر شد فعالیتهای رشته تیراندازی با کمان در شهرستان بصورت منسجم و منظم شروع شود.

وی اظهار کرد: با معرفی علی شهیدی به عنوان رئیس هیأت و معرفی کادر جدید انتظار می رود هیأت تیراندازی با کمان شهرستان بتواند علاقمندان و مراجعان این رشته را ساماندهی نموده و مسیر معرفی تیراندازان نخبه نیری را هموار سازد.

نگاهی ضمن قدردانی از حضور و توجه رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان به شهرستان نیر اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان در تأمین تجهیزات بویژه ارائه کمان ریکرو به هیأت برای برگزاری دوره های آموزشی اقدام خواهد کرد.

در این آیین رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان گفت: رشته تیراندازی با کمان بدلیل جذابیت ها و ویژگی های خاص خود دارای علاقمندان زیادی است که در صورت توجه به راحتی می تواند علاقمندان خود را به سطوح قهرمانی هدایت کند.

سلمان منصوری افزود: شهرستان نیر بدلیل برخورداری از ورزشکاران مستعد و متعهد می تواند پایگاهی برای تیراندازی با کمان استان باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات بهروز شهیدی، از رئیس جدید هیأت خواست تا با هماهنگی اداره ورزش و جوانان نسبت به جذب ، ساماندهی و گسترش این رشته مفرح در شهرستان نیر برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.

گفتنی است در این آیین علی شهیدی بعنوان رئیس جدید هیأت تیراندازی با کمان شهرستان نیر معرفی و از بهروز شهیدی رئیس قبلی هیأت قدردانی شد.

ارسال نظرات