در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان شد

تجلیل از جوانان پژوهشگر و مبتکر/برنامه های هفته جوان کاربردی تر برگزار شود

در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سنندج بر لزوم تجلیل از جوانان فعال، کارآفرین و برگزاری برنامه های کاربردی تر و غیر کلیشه ای تاکید شد.
کد خبر: ۸۶۷۳۹۲۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد ابراهیم زارعی فرماندارشهرستان سنندج در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و برگزاری برنامه های هفته جوان که در سالن اجتماعات فرمانداری سنندج برگزار شد، گفت: مشکل اصلی جوانان ما بیکاری است و باید برای رفع این مشکل اقدامات اساسی صورت گیرد چرا که مسئله ازدواج نیز با اشتغال به گونه ای علت و معلول یکدیگرند.

وی اظهار داشت : باید در برگزاری برنامه های هفته جوان از ظرفیت سازمان های مردم نهاد بهره ببریم ، چرا که در برنامه های هفته جوان بر موضوع شور و نشاط تأکید داریم اما نباید دراین برنامه ها افراط و تفریط صورت گیرد.

فرماندار شهرستان سنندج تصریح کرد: باتوجه به شعار سال مبنی بر "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" در مراسمات هفته جوان ازکارآفرینان ، مخترعین، مبتکران وپژوهشگران جوان که فعالیت دارند تقدیر شود تا الگویی برای سایرین باشند.

فرماندار سنندج افزود: در برنامه‌های مربوط به جوانان باید از جوانان فعال، کارآفرین و موفق جهت تشویق دیگر جوانان استفاده شود و از سخنرانیهای کلیشهای و تکراری مسئولین پرهیز شود.

حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج نیز در این جلسه اظهار داشت: برنامه های امور جوانان شهرستان سنندج با نگاه بومی گرایی و منطقه ای برگزار شود.

وی گفت: بهتر است این برنامه ها با مدیریت جوانان و با حضور عموم مردم برگزار شود واجرای برنامه‌های هفته جوان باید از حالت اداری خارج شده و جنبه عمومی پیدا کند.

وی در ادامه از اعلام آمادگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در برگزاری برنامه های ولادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان خبر داد و گفت: بهتر است برنامه های هفته جوان در سطح شهرستان سنندج با همکاری تمامی ادارات و ارگان ها کاربردی تر برگزار شود و از حالت کلیشه ای بیرون بیاید.


ارسال نظرات