فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در جلسه شورای هم اندیشی روسای دانشگاه های البرز

از بین بردن تفکر ایستادگی ملت ایران، هدف دشمن است/ ملت ایران خدا دارند پس کدخدا نمی خواهند

سردار استاد حسینی گفت: دشمن در نظر دارد تفکر ایستادگی را از بین ببرد و این در حالیست که نباید صرفا برای سیر کردن شکم تفکر لیبرالی را پذیرفت.
کد خبر: ۸۶۷۴۰۵۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی در دهمین جلسه شورای هم اندیشی بسیج دانشجویی و روسای دانشگاه های استان البرز که عصر روز گذشته در دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد، با اشاره به اینکه دو دیدگاه در کشور حاکم است اظهار داشت: تفکری که نظام سلطه سعی در تحمیل آن بر ملت ایران را دارد باید بررسی شود.

وی با اشاره به انیکه دیدگاه مبارزه و ایستادگی در برابر نظام سلطه از جمله دیدگاه هایی است که در کشور حاکم است، افزود: در صورتیکه دیدگاه اسلام لیبرالی و وادادگی بود مطمئناً خوزستان را از دست می دادیم چراکه اگر ایستادگی امام(ره) و مقام معظم رهبری نبود کشور عظمتی هم نداشت.

فرمانده سپاه البرز تفکر سازش با دشمن را نادرست اعلام کرد و گفت: دشمن در نظر دارد تفکر ایستادگی را از بین ببرد و این در حالیست که نباید صرفا برای سیر کردن شکم تفکر لیبرالی را پذیرفت.

وی عدم سازش با دشمن را از وظایف دانشجویان و اساتید دانست و گفت: ملت ایران خدا دارند پس نیازی به کدخدا ندارند.

سردار استاد حسینی در پایان تصریح کرد: امام حسین(ع) بزرگترین پاسدار است و هرکسی که برای اسلام و قرآن زحمت بکشد پاسدار انقلاب اسلامی می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها