خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه شبستر:

تقویت بنیه دفاعی و رزمی ضرورت است

خبرگزاري بسيج: مسئول تربیت بدنی سپاه شبستر با اشاره به تاكيدهاي رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ضرورت ارتقا آمادگی جسمانی کارکنان، از اجراي طرح آمادگی جسمانی، ورزشهای رزمی و دفاع شخصی روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در سالن ورزشهای رزمی اداره ورزش اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۴۳۱۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، توحید انصاری با اعلام این مطلب گفت: این طرح به منظور همگون سازی ورزشهای رزمی و دفاع شخصی و فراگیر كردن آن در سپاه با نگرش به ایجاد ملاکهای ارزشیابی شایستگیهای پاسداری درقالب طرح فتح انجام مي شود.

وي افزایش امادگی های جسمانی کارکنان برای انجام ماموریتهای محوله، ارتقا بنیه رزمی در دفاع و نبرد (تن به تن) و جهت دهی به ورزش های سازمانی را از جمله اهداف اين طرح برشمرد.

انصاری افزود: ورزشهای رزمی در قالب طرح فتح برای بسیجیان گردانهای بیت المقدس و امام حسین(ع)نیز در سالن ورزشهای رزمی اداره ورزش و جوانان شبستر برگزار می شود.

وی روند برگزارهای کلاسهای رزمی در سپاه و بسیج شهرستان شبستر را مثبت ارزیابی و اظهار اميدواري كرد: با برگزاری این ورزشها در راستای تقویت بنیه دفاعی و رزمی بسیجیان تلاشهای موثری داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها