در شهرستان بیله سوار:

اهداء بیش از 280 میلیون تومان کمک توسط خيرين مدرسه ساز

در هفتمين جشنواره خيرين مدرسه ساز شهرستان بیله سوار مبلغ 285میلیون و 720 هزار تومان به صورت نقدي و غير نقدي توسط خيرین مدرسه ساز صرف ساخت مدارس و بهسازی آنها اهدا شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۹۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، در مراسمی که با عنوان جشنواره خيرين مدرسه ساز شهرستان بیله سوار در سالن کانون بعثت آموزش و پرورش برگزار شد مبلغ 157ميليون و 200هزار ريال به صورت نقدي و غير نقدي به علاوه ساخت يك باب مدرسه 3 كلاسه در دهستان گوگ تپه با هزينه اي به مبلغ 2 ميليارد و 500 ميليون ريال توسط خير معروف استان به نام مالك جعفري مقدم و نيز تعهد ساخت يك باب كلاس با هزينه اي به مبلغ 200 ميليون ريال توسط خير منطقه اعلام شد.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در این مراسم ضمن تبريك ماه رجب و شعبان و قدرداني از زحمات مديريت اموزش و پرورش در جهت برگزاري هفتمين جشنواره خيرين مدرسه ساز مطالبي در خصوص اهميت كارهاي خير، ارزش و مقام والاي خيرين در جامعه با اشاره به آيات و روايات اسلامي ارايه و ياد و خاطره حسنعلي عليپور خير معروف استان و خيرين مرحوم منطقه را گرامي داشت.

وی خواستار عنايت ويژه مسوولين استان و شهرستان و خيرين منطقه در حل مسايل و مشكلات مربوط به فضاهاي آموزشي مناسب و تجهيز نمازخانه هاي مدارس شد.

همچنین لطفي سرپرست اداره كل نوسازي و تجهيز مدارس استان نيز ضمن قدرداني از همه مسوولين و خيرين در جهت حضور فعال در جشنواره و هم چنين قدرداني از زحمات مدير آموزش و پرورش به جهت پيگيري هاي مداوم مشكلات و فضاهاي آموزشي منطقه، گزارشي از عملكرد و اقدامات انجام يافته توسط مجمع خيرين مدرسه ساز استان و اداره كل نوسازي ارايه و به مشكلات مربوط به فضاهاي آموزشي، تكميل پروژه هاي نيمه تمام ، ايزوگام مدارس، استاندارد سازي سيستم گرمايشي منطقه، و تأمين اعتبار لازم تا پايان سال جاري قول مساعد داد.

در ابتداي مراسم مدير آموزش و پرورش با قدرداني از زحمات مسوولين استان و شهرستان، حضور خيرين و اقشار مختلف مردم و روساي ادارات در جشنواره را نشانه اي از همت والاي مردم منطقه و مشاركت جدي آنان در امر خداپسندانه و ذخيره سازي اعمال در آخرت و همكاري جدي در تعليم و تربيت فرزندان و آموزش و پرورش شهرستان ذكر نمود.

علي لطفي ضمن گرامی داشت یاد و خاطره خیرین مرحوم استاني و شهرستاني، گزارشی از فعالیتها و عملکرد هاي خیرین مدرسه ساز منطقه در طول یک سال گذشته و هم چنين وضعيت فضاهاي آموزشي و سرويس بهداشتي مدارس، عدم امكانات آموزشي و برد هوشمند برخي مدارس، سيستم گرمايشي استاندارد، نمازخانه ها و ايزوگام برخي مدارس ارايه و خواستار عنایت ویژه مسوولین استان و شهرستان نسبت به حل مسايل و مشكلات آموزش و پرورش منطقه و تكميل پروژه هاي نيمه تمام، ايزوگام مدارس و سرويس هاي بهداشتي مدارس شد.

هفتمين جشنواره خيرين مدرسه ساز شهرستان بيله سوار به منظور تجليل از خيرين منطقه با حضور مديركل نوسازي و تجهيز مدارس استان، خیرین معروف استان و شهرستان، خانواده هاي معظم شهدا، روساي برخي ادارات، فرهنگیان، و اقشار مختلف مردم در سالن کانون بعثت آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال نظرات