بخشدار مرکزی شهرستان بندرعباس:

پاسدار یادگار امام خمینی(ره) برای ملت ایران و کشورهای اسلامی است

بخشدار مرکزی شهرستان بندرعباس، گفت: پاسدار یادگار امام خمینی(ره) برای ملت ایران و کشورهای اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۳۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، ابراهیم اسماعیلی بخشدار مرکزی شهرستان بندرعباس به مناسب سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، افزود: بی‏تردید، آن‏ چه تا کنون در جبهه ‏ها و پشت جبهه ‏ها و در عرصه‏ های گوناگون از کارآمدی پاسدار دیده‏ایم؛ فقط بخشی از دریای قدرتی است که این نیروی عظیم در اختیار دارد. بنابراین، برای تحقق همه‏ی آرمان ‏های انقلاب اسلامی، نیازمند تقویت همه جانبه ‏ی پاسداران مخلص و وفادار به دین و انقلاب هستیم.

ابراهیم اسماعیلی در بخشی دیگر از صحبت های خود یاد آور شد: ملت بزرگ ایران همواره شاهد و ناظر افتخارات پاسداران در عرصه های گوناگون از جمله دفاع مقدس و پس از آن بوده‏اند و ثمره‏ی شیرین این نهال شکوفا را در عرصه‏های جهاد و مبارزه با استکبار جهانی، به خوبی دریافته‏اند.

اسماعیلی، اظهار داشت: پاسداران با توکل به خداوند متعال در راستای خدمت به نظام و انقلاب با روحیه شهادت طلبی و جهادی پیشتاز تمامی صحنه ها بوده اند.

اسماعیلی، افزود: لباس سبز پاسداران تار و پودش، رنگ خون و شهادت دارد و یادآور قیام خونین عاشوراست.

ابراهیم اسماعیلی، یادآور شد: پیشبرد سیاستهای کلی نظام و احقاق حقوق ملت ایران از استکبار جهانی مدیون زحمات شبانه روزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که رساندن برد موشکهای سپاه پاسداران به بیش از 2000 کیلیومتر با خطای بسیار پایین خاری است در چشم دشمنان این نظام و انقلاب، در پایان بخشدار مرکزی شهرستان بندرعباس از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ کیان نظام و ارزشهای انقلاب تشکر نمود.

ارسال نظرات