رینگ ساحلی از پل سوم بشار تا پل مختار اجرایی می شود

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج موظف شده که ایجاد رینگ ساحلی از پل سوم بشار تا پل مختار را از 15 خرداد امسال آغاز کند.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۳۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

پژمان نیک‌اقبالی در گفتگو با بسیج  با اشاره به مصوباتی که در شورای حفاظت از منابع آب در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اند،اظهار کرد:یکی از این مصوبات ایجادرینگ حاشیه بشار است که شهرداری یاسوج باید از پل سوم بشار به سمت پل مختار این خیابان را احداث کند.

وی بیان کرد:این عملیات را باید شهرداری یاسوج از تاریخ 15خرداد امسال اجرایی کند و اگر دراین بین معارضی وجود داشت امور آب استان رفع معارض کند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای این خیابان حدفاصل بستر رودخانه از یک طرف و زمین‌های زراعی مردم است که ادامه کمربندی از پل سوم بشار در شهر یاسوج است.

وی به دیگر مصوبات شورای حفاظت از منابع آب استان اشاره کرد و گفت: اصلاح الگوی کشت در دشت‌های استان از دیگر مصوبات این شورا بود که طبق دستورالعملی که برای دشت امامزاده جعفر گچساران داشتیم برای سایر دشت‌های استان نیز باید اعمال شود که جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات کشاورزی متولی آن هستند.

ارسال نظرات