خبرهای داغ:

دکل حفاری 95 فتح در مدار عملیات قرار گرفت

مدیر عملیات حفاری خشکی - یک شرکت ملی حفاری ایران از عملیاتی شدن دکل حفاری 95 فتح ناوگان این شرکت در گسترده مناطق نفتخیز جنوب در حومه کلان شهر اهواز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۰۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری  بسیج، منطقه خوزستان، سعید اکبری با اعلام این خبر اظهار کرد: این دکل در ردیف پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حفاری شرکت قرار دارد و با قدرت 2 هزار اسب بخار توان حفاری چاه‌های اکتشافی، توصیفی و توسعه‌ای را تا عمق بالای 6 هزار متر دارد.

وی افزود: این دکل تمام برقی و دارای پنج ژنراتور، سه پمپ سیال، گرداننده فوقانی (تاپ درایو) و مجهز به سامانه‌های تصفیه سیالات حفاری، الکترونیکی، هیدرولیکی و مکانیکی پیشرفته است.

اکبری تصریح کرد: این دستگاه برای حفاری یک حلقه چاه توسعه‌ای در این موقعیت قرار گرفته و پس از گذراندن تست‌های میدانی، نخستین عملیات حفاری خود را با بهره‌گیری از کارکنان مجرب شرکت آغاز کرد.

مدیر عملیات حفاری خشکی - یک شرکت ملی حفاری ایران با بیان این‌که این مدیریت 16 دستگاه حفاری سنگین در اختیار دارد، عنوان کرد: عمده فعالیت این دستگاه‌ها هم‌اکنون در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر روی چاه‌های توسعه‌ای و توصیفی تمرکز دارد.

شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکت‌های بالادستی زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز متمرکز است و عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی آن در مناطق خشکی و دریایی بیش از 10 استان کشور ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها