فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه:

پاسدار بـا جهاد علمی و فرهنگی وارد میدان مرزبانی می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: پاسدار بـا جهاد علمی و فرهنگی وارد میدان مرزبانی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۶۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان، سیدحسین فاطمی پیش از ظهر امروز در جمع پرسنل کادر و وظیفه سپاه بندرلنگه با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در زنـدگـی هـر فـردی امـور ارزشمندی وجـود دارد کـه شایسته است همواره مورد مـحـافـظت و حراست قرار گیرد، شاید کمتر کسی را بتوان یافت که در این گونه امور احساس وظیفه نکند و در حفظ آنها نکوشد.

وی، افزود: پاسداری به غیر از گوش به فرمان ولایت بودن در لغت به معنای نگهبانی، محافظت و حراست از چیزی است و بر این مبنا، انواع و مصادیـقی گـونـاگـون دارد؛ گاه پاسداری، مـحافظت و حراست از جـان، مال، ناموس و آبروست که عقل و شرع به آن توصیه می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: پـاسـدار اسـلام، در ایـن عـرصـه بـه مـیزان احاطه به مبانی فکری و عقیدتی اسلام و احـسـاس  مـسـئولیـت در بـرابـر مـرزهـای اسـلامـی بـا جـهـاد عـلمی و فرهنگی وارد میدان مـرزبـانـی مـی‌شـود، دیـن خدا را تبلیغ و ترویج می‌کند، ارزش‌های اسلامی را پاس می‌دارد، بـا بـدعـت‌ها مبارزه می‌کند، به شبهات وارده پاسخ می‌دهد و اسلام را یاری می‌کند.

فاطمی با اشاره به پـاسـداری در عرصه اجتماعی و سیاسی گفت: پاسداری در این عرصه تلاشی خستگی‌ناپذیر در حفظ حدود الهی و ارزش‌هـای اسـلامـی، مـجـاهـدت علمی و عملی در راه پـیـشـرفـت و دسـتیابـی بـه استقلال و خودکفایی است.

وی در پایان یادآور شد: پاسداری در همه ابعاد و قطع دست ایادی بیگانه از طمع و دست‌اندازی به مملکت اسلامی و تـلاش و کـوشـش شبانه‌روزی در جهت عزت و اقتدار اسلامی و پی‌ریزی تمدن عظیم اسلامی یعنی همان چیزی که قرآن کریم از آن به عنوان حیات طیبه یاد کرده، است.

 

ارسال نظرات