همزمان با اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار:

تجدید میثاق بسیجیان شهرکرد با آرمانهای شهدای گمنام

بسیجیان پایگاه شهدای مسجد جامع شهرکرد با آرمانهای و الای شهدای گمنام تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۷۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای مسجد جامع شهرکرد، گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و بزرگداشت هفته پاسدار و مقام جانباز، بسیجیان این پایگاه مسیر 8کیلومتری رفت و برگشت از حوزه مقاومت حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیاده پیمودند.

حمیدرضا توسلی افزود: بسیجیان با حضور در جوار قبور مطهر شهدای گمنام ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای اسوه های ایثار و حماسه، یاد و خاطره بیش از 2400شهید استان چهارمحال و بختیاری را گرامیداشتند.

سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، به تشریح نقش رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس و حراست از مرزهای ایران اسلامی در مناطق شمالغرب و مقابله با گروهک تروریستی پژاک پرداخت و گفت: هم اکنون نیز رزمندگان استان از مرزهای جنوب غرب کشور با اقتدار و صلابت کامل پاسداری می کنند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در هشت سال دفاع مقدس با حضور در عملیات های سرنوشت ساز و ایفای نقشهای مهمی در مأموریتهای آفندی و پدافندی، زبانزد فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بوده و هستند.

وی، با اشاره به ناکامی دشمنان در تهدیدات سخت و جنگ تحمیلی اظهار کرد: امروز نیز دشمنان با حربه تحریم و جنگ نرم به مصاف با ملت بزرگ ایران اسلامی آمده اند؛ اما با رهبری داهیانه فرمانده کل قوا و همدلی بیش از پیش مردم و مسئولین، این توطئه ها نیز نقش برآب خواهد شد.

سردار اکبری، حمایت از جبهه مقاومت را وظیفه دینی و انقلابی دانست و با اشاره به اینکه استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به جبهه مقاومت در منطقه است، تصریح کرد: ایجاد بحران در کشورهای منطقه به ویژه، عراق، سوریه، یمن، افغانستان و ... با هدف تضعیف جریان مقاومت و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

وی، تبعیت از ولایت و ایستادگی در برابر دشمنان را رمز موفقیت در این نبرد جبهه حق مقابل ائتلاف کفر و نفاق دانست.

گفتنی است: قرائت آیات کلام الله مجید، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف شام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است به پنج نفر از شرکت کنندگان در این مراسم به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات