نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن:

پاسداری از اسلام مکان و زمان نمی طلبد

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه پاسداری از اسلام مکان، زمان، سن و شرایط خاص نمی طلبد. همه ما مسئولیم لذا قداستی هست گفت: لباس پاسداری فقط یک تکه پارچه نیست و پاسدار اهل خوشی های ظاهری و رفاقت با هر کسی نیست.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۸۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن،حجت الاسلام حسینی در مراسم گرامیداشت روز پاسدار که در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه فومن برگزار شد با اشاره به اهمیت پاسداری از اسلام و انقلاب اظهار کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که می فرمایند«بصیرت یعنی اینکه اول خودمان نظمی داشته باشیم» باید شناخت محتوایی از مسایل داشته باشیم. چون ملاک ما اگر افراد بشود، همین افراد اگر امروز در صحنه ها خوب عمل کردند چه بسا ممکن است در صحنه های دیگر مرتکب اشتباه بشوند و مسیر را گم کنند. تاریخ ۳۸ ساله انقلاب ما این را نشان میدهد که افرادی بودند که مسیر را گم کردند و اثرپذیری داشتند.

وی ادامه داد: این موضوع دقیقا در دوران وجود مبارک آقا امام حسین(ع) وجود داشت و با تمام آن مشکلات امام حسین علیه السلام هرگز عقب نشینی نکرد و آن کسانی که به اصطلاح می فهمیدند و خواص آن وقت بودند دچار انحراف می شدند. دلایل زیادی برای این انحرافات وجود دارد از جمله وابستگی ها، دلبسیتگی های دنیایی، مصلحت اندیشی ها بخاطر منافع خودشان و اینکه حق صریح و صادقانه گفته نمی شد. و همین کم و زیاد شدن حقیقت، خودش سبب انحراف جامعه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن تصریح کرد: پاسداری از اسلام مکان، زمان، سن و شرایط خاص نمی طلبد. همه ما مسئولیم لذا قداستی هست. لباس پاسداری فقط یک تکه پارچه نیست و پاسدار اهل خوشی های ظاهری و رفاقت با هر کسی نیست.

حجت الاسلام حسینی در ادامه تاکید کرد: با کمال تاسف برخی از افراد به شناخت محتوایی کافی و لازم نرسیده اند. و گرفتار جشن های تخریبی شده اند، جشن هایی که به ظاهر به نام اهل بیت (ع) می باشد ولی تاثیری در بینش و بصیرت مردم بوجود نمی آورد و صرفا فرهنگ ابتذال را رواج می دهد. و اینکه با شیوه های مختلف مثلا معنای ظهور را عوض میکنند. این نمونه از کارها در واقع زمینه سازی دشمنان برای رسیدن به اهداف خودشان می باشد.

وی در پایان گفت: بنابراین باید تلاش کنیم غافل از موضوعات اصلی جریانات هدفمند نشویم، اعیاد اسلامی را به لهو و لعب نکشانیم. لذا اگر شناخت ها ی حقیقی را نخواهیم در جامعه رواج بدهیم از آن جایی که نسل نوجوان و جوان ما آگاهی کامل ندارند، نتایج زیانباری به همراه خواهد داشت. به همین منظور باید حضور فیزیکی و اثرگذاری در جامعه داشته باشیم و جلوی انحرافات را بگیریم و از نگاه های سطحی نسبت به اعیاد و مراسم ها دوری کنیم.امید است با توکل به خداوند سیره واقعی اهل بیت(ع) را  در صحنه واقعی اقدام و عمل، به مردم نشان دهیم و همواره پیرو راه اهل بیت(ع) باشیم.

 

ارسال نظرات