امام جمعه مهریز:

بهترین عمل صالح کفر ستیزی است

امام جمعه مهریز گفت: اسلام حقیقی در گرو ولایتمداری و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری است . راه عزت در گرو همین روحیه و هدف مقدس است .
کد خبر: ۸۶۷۵۷۹۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین علی برهانر خطبه های نمازجمعه این شهرستانبا اشاره به اینکه قرآن کریم مردم را به عمل صالح و ایمان حقیقی دعوت می کند افزود: مهمترین عمل صالح ملت ایران کفر ستیزی است .
وی ادامه داد: باید همه مردم و مسئولان همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری و در راستای تحقق ارزش های دینی و انقلابی گام بردارند و هیچگاه از خط مستقیم الهی جدا نشوند .
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: ملت ایران از ابتدا در مسیر عزت و حقیقت حرکت کرده و باید همچنان استوار با تاسی به دین و ارطش های الهی و انسانی در مقابل استکبار جهانی مقاومت کند .
برهان گفت: انجام فرائض دینی و اقامه نماز واجب است ولی مسلمان و انقلابی واقعی کسی است که همیشه در راستای عمل صالح حرکت می کند و عمل صالح همان هوشیاری ، دشمن شناسی و بیداری است .
وی افزود: هدف امام حسین (ع) از قیام و مبارزه همان ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بوده و ملت ایران با پیروی از حضرت خامس آل عبا (ع) بصورت جدی در مقابل استکباری جهانی ایستادگی کرده است .
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: هر کس عمل صالح واقعی انجام دهد در پیش خدا و بندگان او محبویت پیدا می کند و محبوب حقیقی همواره در مسیر حق و ولایت فقیه گام بر می دارد .
برهان گفت: اگر ملت ایران هم اکنون در دنیا دارای عظمت و عزت است بخاطر همان ولایتمداری ، مقاومت جانانه در برابر دشمنان و سرنگونی رژیم ستم شاهی وابسته به کفر جهانی است .
امام جمعه مهریز تصریح کرد: دنیا و محرومان عالم چشم به حرکت ملت قهرمان ایران و نهضت حسینی و ولایی ما دوخته اند لذا همچنان با قدرت در مسیر ارزش ها حرکت کنیم .
برهان گفت: ولایت فقیه رکن رکین نظام و انقلاب اسلامی است و مسلمان واقعی و شیعه واقعی همواره تابع اوامر مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی است و از اهداف خود کوتاه نمی آید .
امام جمعه مهریز به اهمیت ماه شعبان و صلوات شعبانیه در این ماه اشاره کرد و به تفسیر فرازهایی از این صلولات پرداخت و از مردم و نمازگزاران خواست تا به آن عنایت خاص داشته باشند .
ارسال نظرات