خبرهای داغ:

حوزه انتخابیه مرحله دوم انتخابات مجلس شواری اسلامی مجلس شورای اسلامی در هندیجان تأیید شد

امام جمعه هندیجان گفت: نماینده حوزه انتخابیه شهرستان هندیجان تأیید شد و به مرادگلمرادی نماینده شهرهای هندیجان ،ماهشهر ، امیدیه و جایزان تبریک گفته می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۱۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور امام جمعه هندیجان در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای مسجد جامع هندیجان  اظهار کرد: نماینده منتخب مردم هندیجان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در رفع مشکلات هندیجان و اتمام کارهای باقی مانده  گام های تاثیر گذاری بردارد و از زحمت ۴ساله حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان تشکر می شود.
وی افزود:در هفته گذشته جابجایی در فرمانداری هندیجان بوجود آمد که از زحمات بیش از ۲ساله احمد جعفری نسب تقدیر و تشکر می شود و امیدوارم فرماندار جدید  سید مهران رفیعی در پیشرفت و رونق اقتصاد شهرستان هندیجان تلاشهای  داشته باشد.
وی بابیان جابجایی در استانداری خوزستان و زحمات مقتدایی در پیشرفت استان گفت:استاندار قبلی خوزستان مقتدایی کارهای تأثیرگذاری انجام داد که شامل جلوگیری از انتقال آب کارون به دیگر استان ها راه اندازی بازار چه های مرزی و جابجایی فرمانداران و انتصاب بخشداران خانم که به مزاق بعضی ها خوش نیامد واین از علت های استعفا یا عزل این فرد دلسوز استان خوزستان بوده است.
 شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:مقتدایی حامی مردم بودوچرا باید به این شکل ازاین فرد وداع بشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها