خبرهای داغ:
پایان کار تراکتورسازی در لیگ برتر؛

تراکتورسازی تبریز چهارم لیگ برتر شد

خبرگزاری بسیج: از هفته سی ام و پایانی رقابت های لیگ برتر، در یکی از بازی های همزمان، از ساعت 18:00 تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این کلانشهر میزبان استقلال اهواز بود که 5 بر صفر این تیم را شکست داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۲۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، تراکتورسازی تبریز در شرایطی پا به این دیدار گذاشته بود که برای دریافت سهمیه قطعی مسابقات آسیایی، نیاز مبرمی به برد پرگل در این بازی و چشم به بازی صبای قم داشت تا این تیم با شکست استقلال تهران، تراکتورسازی را آسیایی کند.

استقلال اهواز نیز که پیش از این سقوط خود را به رقابت های لیگ آزادگان قطعی کرده بود، تنها برای دفاع از حیثیت فوتبال اهواز به مصاف تراکتورسازی آمده بود.

بازی این دو تیم با حملات پردامنه تراکتوری ها آغاز شد و نیمه نخست تراکتورسازی موفق شد با گل های نانگ و فرزاد حاتمی در دقایق 33 و 43، 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

نیمه دوم نیز از سوی شاگردان امیر قلعه نویی در تراکتورسازی هجومی آغاز شد.

تراکتورسازی در این نیمه نیز با گلزنی حاتمی، ثاقبی و محمد ایران پوریان در دقایق 63، 79 و 85 ، نتیجه را 5 بر صفر کرد.

در نهایت این بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا تراکتورسازی با کسب سه امتیاز این بازی و با 51 امتیاز و با توجه به تساوی استقلال تهران، به رده چهارم لیگ برتر بسنده کند.

دیگر نماینده تبریز(گسترش فولاد) نیز با تساوی 1 بر 1 برابر فولاد خوزستان، با 39 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

استقلال خوزستان نیز با شکست 2 بر صفر ذوب آهن اصفهان و با 57 امتیاز توانست برای نخستین بار فاتح لیگ برتر فوتبال ایران شود.

در پایان این رقابت ها، ملوان بندر انزلی، راه آهن تهران و استقلال اهواز، به لیگ آزادگان سقوط کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار