امام جمعه گرمی:

تهاجم و شبیخون فرهنگی جوانان را تهدید می‌کند

دشمنان این نظام تلاش دارند جوانان ما را گرفتار تهاجم و شبیخون فرهنگی خود کنند جوانان باید با هوشیاری مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۵۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت‌الاسلام یدالله صفری، در خطبه‌های نماز جمعه گرمی با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و همچنین ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد: جوانان باید با تاسی از ویژگی‌های رفتار ائمه خصوصا شجاعت، دلیری، از خودگذشتگی و بصیرت حضرت علی اکبر (ع)برای پاسداری از ارزش‌ها نقش‌آفرینی کنند.
 
وی تصریح کرد: دشمنان این نظام تلاش دارند جوانان ما را گرفتار تهاجم و شبیخون فرهنگی خود کنند جوانان باید با هوشیاری مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.
 
وی افزود: کشور اسپانیا زعفران ایرانی را به نام خود به 140 کشور صادر می‌کند در حالی که صادرات زعفران از ایران تنها به حدود 45 کشور جهان انجام می‌شود و این نشان می‌دهد بازارهای ناشناخته بسیاری وجود دارد که ایران می‌تواند در صورت برخورداری از حمایت دولتی زعفرانش را در آنجا عرضه کند.
 
وی با بیان اینکه صادرات زعفران باید مورد حمایت دولت قرار بگیرد افزود:  انتظار ما این است که با کمک مسئولین راه برای ورود به بازارهایی که با زعفران ایرانی آشنا نیستند باز شود.
ارسال نظرات