امام جمعه هرات؛

دشمن به‌ دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه است/ ایران حجِ با امنیت و باعزت می‌خواهد

امام جمعه هرات گفت: نباید به دشمنان اجازه دهیم با دو قطبی و یا دو جریانی کردن کشور اتحاد و همدلی را از بین ببرند و به اهدف خود برسند.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۶۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم؛ خطیب نماز جمعه این هفته هرات نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی سفارش کرد.

«حجت الاسلام جعفری» پذیرش ولایت اهل بیت را مسبب نجات انسان ها از بی راه های ظلمت و جهل دانست و گفت: از بیانات اهل بیت علیهم السلام غافل نشویم که بهترین راهنمای ما هستند.

وی اظهار داشت: تمام عبادات بدون ولایت از اهل بیت مورد قبول درگاه حق تعالی نخواهد بود.

امام جمعه هرات به زمان غیبت امام زمان (عج) اشاره و افزود: ما باید در زمان غیبت به نائب آن حضرت رجوع کنیم.

جعفری در خطبه دوم به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب پرداخت و خاطر نشان کرد: مردم و مسئولین باید با اتحاد و همدلی مسائل و مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

وی اتحاد و همدلی بین مسئولین نظام را باعث شکست دشمنان دانست و گفت:مردم و مسئولین با بصیرت نظام جمهوری اسلامی ایران نباید دشمنان را سبک بشمارند .

امام جمعه هرات با بیان اینکه دشمنان فقط اهداف خود را دنبال می کند و دراین راستا باید همه ملت و مسئولین بصیرت و آگاهی داشته باشند،افزود: دشمنان اسلام و انقلاب در صدد هستند اعتماد مردم به نظام را سلب كنند زيرا اتحاد مردم و مسئولین باعث شكست دشمن در رسيدن به اهداف خود شده است و امروز اين پيوند بايد تقويت شود.

جعفری افزود: نباید به دشمنان اجازه دهیم با دو قطبی و یا دو جریانی کردن کشور اتحاد و همدلی را از بین ببرند و به اهدف خود برسند.

وی در واكنش به رفتارهاي عربستان سعودي در خصوص سنگ اندازي براي حجاج ايراني، اظهار كرد: ما مي‌خواهيم حج را همراه با امنيت و عزت برگزار كنيم و اگر اين چنين نباشد حج نمي‌خواهيم چون همه دستور اسلام بر حفظ، كرامت و امنيت انسان است.

حجت الاسلام جعفری در پایان به اشتغال جوانان اشاره و اظهار داشت:اگر اشتغال جوانان حل شود بسیاری از مشکلات از جمله بزهکاری و آسیب های اجتماعی از جامعه رفع خواهد شد.


ارسال نظرات