امام جمعه مشگین‌شهر:

توزیع سموم غیر مجاز خیانت آشکار به اقتصاد مقاومتی است

توزیع سموم غیر مجاز خیانت آشکار به اقتصاد مقاومتی است که باید مسئولین نظارتی و قضایی به جد وارد عرصه شده و با عاملین آن به شدت برخورد کند.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۹۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه 24 اردیبهشت ماه با اشاره به کشف سموم تاریخ گذشته در این شهرستان گفت: در سال جاری برای دومین سال متوالی شاهد کشف سموم تاریخ گذشته در این شهرستان بودیم که این امر پیکره اقتصادی منطقه را با مشکل مواجه می‌سازد.

وی افزود: کشاورزان مظلوم دراین شهرستان با هزار رنج و زحمت محصولات خود را پرورش می‌دهند اما متاسفانه برخی افراد نالایق و خیانت کار موجب از بین رفتن این محصولات شده و اقتصاد منطقه را با بحران مواجه می‌سازند.

وی ادامه داد: متاسفانه دستگاه های اجرایی و ناظران شهرستان در غفلت به سر می‌برند و از کنار این خطای بزرگ به سادگی عبور می‌کنند در حالی که اگر در سال‌های گذشته با این بحران به جد برخورد صورت می‌گفت دیگر شاهد کشف محموله ای دیگر از سموم تاریخ گذشته نخواهیم بود.

حجت الاسلام باوقار تصریح کرد: توزیع سموم غیر مجاز خیانت آشکار به اقتصاد مقاومتی است که باید مسئولین نظارتی و قضایی به جد وارد عرصه شده و با عاملین آن به شدت برخورد کند.

امام جمعه مشگین‌شهر در سخنانی دیگر با اشاره به گسترش تب برفکی در منطقه گفت: متاسفانه مسئولین دامپزشکی استان در خواب بوده و از پیش بینی این بیماری عاجر مانده است و تنها سرمایه خانواده ها به علت بی توجهی مسئولین منطقه از بین می‌رود و معیشت خانواده با بحران جدی مواجه می‌شود.

وی افزود: در آستانه کوچ عشایر قرار گرفته ایم در صورتی که مسئولین امر این بحران را کنترل نکنند عشایر نیز مورد تهدید قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان باید مشکلات مردم را همچون مشکلات خود دانسته و در جهت رفع آن همت مضاعف داشته باشند.

ارسال نظرات