جانشین فرماندهی منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه:

سردار شهید حاج محمد ناظری گمنام زیست

جانشین فرماندهی منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه سردار شهید حاج محمد ناظری گمنام زیست، گفت: ایشان در جزیره فارور درحالی خدمت کرد که هیچ‌گونه امکاناتی در این جزیره مهیا نبود ولی با پشتکار به اهداف خود دست یافت.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۵۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان، محمد نجفی در حاشیه مراسمی با حضور پاسداران منطقه پنجم دریایی سپاه و بسیجیان شهرستان بندرلنگه در گلزار شهدای محله رودباری‌ها با تبریک میلاد باسعادت امام سجاد(ع) و تبریک و تسلیت به‌مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج محمد ناظری اظهار داشت: این شهید والامقام پس از سال‌ها تحمل درد و رنج عوارض ناشی از شیمیایی در زمان دفاع مقدس دو روز پیش به خیل شهدا و هم‌رزمان شهیدش پیوست.

وی افزود: شهید ناظری گمنام زیست و با توجه به اینکه از بدو تشکیل نیروی دریایی با ایشان آشنایی داشتیم و از نزدیک تلاش‌های ایشان را شاهد بودیم او را مردی خستگی‌ناپذیر می‌دانستیم.

جانشین فرماندهی منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: ایشان در جزیره فارور درحالی یگان ویژه اباعبدالله‌الحسین(ع) را راه‌اندازی کرد که هیچ‌گونه امکاناتی در این جزیره مهیا نبود ولی با پشتکار به اهداف خود دست یافت.

نجفی تصریح کرد: سرداران به‌نامی چون حاج قاسم سلیمانی و جمعی از فرماندهان شهید هشت سال دفاع مقدس نزد ایشان آموزش و تعلیم دیده بودند و این خود ضایعه بزرگی برای مجموعه سپاه و اسلام بود ولی رفتن ایشان با شهادت افتخاریست و این افتخار نام او را جاودانه نمود.

وی در پایان یادآور شد: در مجموع شهدا همه هستی‌شان را برای آسایش و آرامش ما فدا نمودند تا امروز ایران اسلامی سرافراز بماند و ما نباید در سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهیدان غفلت کنیم چراکه هر چه داریم از فرزندان این عزیزان است.

 

 

 

ارسال نظرات