خبرهای داغ:
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

دشمن به دنبال تغییر نرم‌افزار انقلاب است

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: دشمن به دنبال تغییر نرم‌افزار انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۸۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

اسماعیل قزل‌سفلی صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان و نخبگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ممسنی و رستم اظهار داشت: امروز که در عرصه جنگ نرم قرار داریم، دشمن به دنبال تغییر نرم‌افزار انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز جنگ تابلوها است افزود: تابلوهایی که برخی به دست گرفته‌اند، با شناسنامه آن‌ها همخوانی ندارد.

قزل‌سفلی اضافه کرد: انقلاب اسلامی الگویی را در دنیا نشان داده است که بدون آمریکا بلکه با تخاصم با آمریکا نیز می‌توان پیشرفت کرد.

وی با بیان اینکه جبهه استکبار در قالب تابلویی در مواجهه با انقلاب اسلامی مؤلفه‌هایی مدنظر دارد، تصریح کرد: استکبار به دنبال این بوده که ماهیت دینی انقلاب اسلامی را از ما بگیرد چراکه انقلاب اسلامی در دنیا الگویی آمیخته با علم و ایمان جوانان را مطرح کرده که دشمن را به این مسئله واداشته است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بابیان اینکه برخی از عوامل داخلی نیز در قالب تابلوهایی مسیر خود را دنبال می‌کنند ادامه داد: امروز با قرائت‌های مختلفی از اسلام ازجمله اسلام سلفی، التقاطی، آمریکایی و در مقابل آن اسلام انقلابی ناب محمدی(ص) مواجه هستیم که انقلاب اسلامی با اسلام سلفی، التقاطی و آمریکایی مخالف است.

قزل‌سفلی بیان کرد: آن چیزی که توانسته اسلام انقلابی را در دنیا معرفی کند، مبارزه و جهاد است.

وی راهبرد دیگر جبهه استکبار در مواجهه با انقلاب اسلامی، قطع کردن اتصال بین امام و امت و ضربه زدن به ولایت برشمرد و تصریح کرد: آن‌ها معتقد هستند در زیر تابلویی که قرار دارند اگر بتوانند این نقطه اتصال را قطع کنند بدون شک انقلاب اسلامی را به زانو درمی‌آورند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نابودی ارزش‌ها و فضایل انقلابی جوانان ما را از دیگر راهبردهای دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی عنوان و خاطرشان کرد: دشمن به دنبال این است که ملت ایران روحیه انقلابی و مجاهدت نداشته باشد از این‌رو روحیه رفاه‌زدگی، تن‌آسایی و آسایش را ترویج می‌دهد و در این راستا از ابزارهای رسانه‌ای مختلف استفاده می‌کنند.

قزل‌سفلی با بیان اینکه راه مقابله با استکبار و نظام سلطه، جهاد فرهنگی است، به الزامات آن اشاره کرد و گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی باید هزینه داد.

وی از انقلاب اسلامی یادگار ارزنده امام راحل به‌عنوان امانتی بزرگ نام برد و تصریح کرد: انقلاب همان‌طوری که در مسیرهای پیروزی، استمرار، تثبیت، اثبات و استکمال است نیاز به هزینه‌هایی نیز دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، خون‌های ریخته شده در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) را هزینه‌ای برای استکمال انقلاب اسلامی دانست و با تأکید بر به میدان آوردن تمام توانمندی‌ها در راه استمرار و استکمال انقلاب اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند که ملت ایران از لحاظ فکری تهی باشد از این‌رو برای استحکام چارچوب فکری خود باید کتب شهید مطهری را مطالعه و با آن‌ها انس پیدا کرد و در این راستا نیز باید نظام‌مند اقدام شود.

قزل‌سفلی با تأکید بر تدوین الگوی نقش‌آفرینی، خواستار استفاده بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها از ظرفیت‌های بومی خود، اساتید و نخبگان شد و گفت: امروز امام حاضر از ما الگوی نقش‌آفرینی می‌خواهد از این‌رو باید وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

وی بابیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها الگوی نقش‌آفرینی خود در حوزه اقتصاد مقاومتی را تدوین کنند افزود: امروز بیش از گذشته به مجاهدت همراه با بصیرت نیاز داریم چراکه اگر بصیرت نداشته باشیم راه را گم‌ کرده‌ایم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به ظرفیت‌های عظیم نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: با استراحت و تن‌آسایی نمی‌توان انقلاب اسلامی را پیش برد و بی‌تفاوتی و بی‌انگیزگی آفت بزرگ و زنگ خطری برای انقلاب است.

قزل‌سفلی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی با مجاهدت و تلاش عملیاتی می‌شود، بر پررنگ شدن نقش مرجعیت دانشجویان و دانشگاه تأکید کرد و گفت: باید نقش خودمان در خیمه‌گاه انقلاب را بازتعریف کنیم.

وی بابیان اینکه باید بدانیم در کجای تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم افزود: دانشجویان باید درک کنند که در کجای تاریخ قرار دارند و در این مسیر نیز اقدام و عمل داشته باشند.

 در این همایش حسین حیاتی جانشین سپاه ناحیه نورآباد ممسنی در مورد نقش و وظایف بسیج دانشجویی صحبت کرد و سیداحمد حسینی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان‌های ممسنی و رستم به ارائه گزارشی از عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این شهرستان‌ها پرداخت.

در این مراسم از فعالان و نخبگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ممسنی و رستم تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها