مسابقات مناظره دانشجويان، در دانشگاه شهركرد برگزار می‌شود

رئيس جهاددانشگاهی واحد چهارمحال و بختياری گفت: مرحله استانی «پنجمين دوره مسابقات ملی مناظره دانشجويان» روز دوشنبه 27 ارديبهشت ماه در دانشگاه شهركرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۶۲۴۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ وحيد خليلی اردلی، اظهار کرد: اين مسابقات با حضور 28 تيم دانشجويی از دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی استان در دانشكده علوم پايه دانشگاه شهركرد برگزار می‌شود.

 رئيس جهاددانشگاهی استان خاطرنشان كرد: مراسم افتتاحيه اين مسابقات راس ساعت 8 صبح در سالن فارابی دانشگاه شهركرد و با حضور جمعی از مسئولان استانی، رؤسای دانشگاه‌ها و معاونين آن‌ها و دانشجويان علاقه‌مند، برگزار می‌‌‌شود و سپس تيم‌های منتخب در قالب گروه‌های مخالف و موافق به رقابت با يكديگر می‌پردازند.

وی در ادامه با تشريح روند ثبت نام اين مسابقات در دانشگاه های استان بيان كرد: دبيرخانه مركزی مسابقات، موضوعات مختلف فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی و سياسی را پيشنهاد نمود كه دانشجويان شركت‌كننده در مسابقات مناظره با مراجعه به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و بر اساس علايق و سلايق خود، نسبت به انتخاب موضوع مورد نظر اقدام نموده‌اند.

خلیلی داوری اين مسابقات را بسيار مهم دانست و عنوان كرد برای جلوگيری از هر گونه شائبه جانبداری سياسی، از هر دانشگاه خواستيم تا يك داور واجد شرايط بر اساس صلاحديد دانشگاه به جهاددانشگاهی معرفی نمايد.

رئيس جهاددانشگاهی استان افزود: نتايج اين مسابقات با رای هيات داوران در همان روز دوشنبه به اطلاع دانشجويان و تيم های شركت كننده می‌رسد و تيم‌های برنده به مرحله نيمه نهايی و نهايی راه پيدا می‌كنند.

وی گفت: زمان برگزاری مراحل بعدی مسابقات متعاقبا اعلام می‌گردد.

ارسال نظرات