امام جمعه موقت عقدا:

گروه های تکفیری قصد دارند به آبرو اسلام لطمه بزنند

حجت الاسلام غفاری گفت: گروه های تکفیری با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار به نام اسلام و با پرچمی منقش به شعار لا اله الا الله محمد رسول الله،در سوریه و عراق جنایت و انسان کشی می کنند و قصد دارند با این کار به آبرو و حیثیت اسلام لطمه بزنند.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۶۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا،امام جمعه موقت عقدا حجة الاسلام غفاری در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه ضمن تاکید برگرامیداشت اعیاد شعباینه بر بهره گیری معنوی از فیوضات ماه شعبان تاکید کرد و گفت:سیره و روش پیامبر(ص)و اهل بیت بزرگوار ایشان در ماه شعبان چنین بوده است که این ماه را روزه می گرفته و آنرا متصل به ماه رمضان می نموده اند ما نیز باید با خلوص نیت،خودسازی و تلاوت قرآن از این ماه مدد گرفته و به استقبال ماه رمضان برویم.

غفاری با ابراز تأسف گفت: ارتباط انسانها با قرآن بسیار اندک است در حالیکه امام سجاد (ع) فرمود اگر تمامی انسانهای جهان از دنیا بروند و من تنها بمانم در صورت وجود قرآن هیچگاه دلتنگ نمی شوم.

وی اضافه کرد: پس از واقعه عاشورا خفقان در جامعه حاکم شده بود اما امام سجاد(ع) بسیاری از حقایق دین را در قالب دعا به مردم رساند.

غفاری اظهار داشت: امام سجاد(ع) همچنان غریب است و برخی همچنان این امام را نمی شناسند، در حالی که دشمنان برای تضعیف دین تلاش می کنند باید فکر، تامل و مطالعه را افزایش داد.

امام جمعه موقت عقدا در قسمتی دیگر از خطبه ها ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم سوریه ابراز داشت گروه های تکفیری با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار به نام اسلام و با پرچمی منقش به شعار لا اله الا الله محمد رسول الله،در سوریه و عراق جنایت و انسان کشی می کنند و قصد دارند با این کار به آبرو و حیثیت اسلام لطمه بزنند ولی غافل از آنکه وعده خدا حق است انشاا... بزودی شاهد نابودی این گروهک خون خوار و وحشی و ارباب های منفورشان خواهیم بود.

ارسال نظرات