درخواست شورا و دهیاری گوگ تپه بیله سوار برای حل مشکلات روستا

شورای اسلامی و دهیاری روستای گوگ تپه بیله سوار با انتشار یادداشتی، همه اهالی این روستا را برای راهنمایی و حل مشکلات روستا دعوت کرد.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۵۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، متن درخواست شورای اسلامی روستای گوگ تپهبه شرح زیر است:

بسمه تعالی

عرض سلام خدمت همه اهالی محترم روستای گوگ تپه

با توجه به اینکه در این دوره شورای اسلامی تلاش زیادی برای انجام وظایف خود بکار بسته است و البته در حد توان سعی بر انجام فعالیت عمرانی و آبادانی از جمله زیرسازی و آسفالت کشی و ایجاد بوستان روستا و طرح ورزشی و تلاش برای مصوب کردن دو روستای گوگ تپه و قره قاسملو بعنوان بخش که خوشبختانه نتیجه هم گرفته شده و در مرحله اجرایی می باشد.

ولی بزرگواران عزیز باور کنید هیچ کاری در روستا نمی توان انجام داد جز با همیاری و همکاری اهالی محترم.

تخریب بوستان روستا

- بوستان روستا نیازمند همکاری بود که عزیزانی که حیوانات اهلی برای چرا بردند همه را تخریب کردند.

تاخیر در آسفالت ریزی به دلیل نبود بودجه کافی

- آسفالت کشی به عللی از جمله خشک نشدن کامل راه های زیرسازی شده و نیز عدم تزریق بودجه و عدم حمایت مالی و خصوصا ندادن زکات برای این امر لازم در اسرع وقت باعث شد که به تاخیر بیفتد.

هر چند این امر بزودی با خشک شدن جاده ها انجام می پذیرد چرا که بودجه آن با زحمات فراوان شوراهای عزیز تخصیص داده شده و مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان بحساب بنیاد مسکن بیله سوار واریز شده است. و اندک کمکی لازم است که انشالله به ثمر خواهد نشست.

مشکل محل دفن زباله

- برای محل دفن زباله اقدام کردیم که ریش سفید عزیزی جلوی لودر و کمپرسی را گرفت و ما را با مشکل مواجه کرد.

توقف طرح میدان فوتبال با دستور دادگاه

- طرح ورزشی مینی فوتبال با مشکل وجود راه از وسط محل مورد نظر با دستور موقت دادگاه محترم بیله سوار متوقف شد.

شاید برخی از اهالی اصلا نیاز به پیشرفت در روستا نمی بینند. شاید برخی بدنبال این باشند که به دست این شوراها کاری انجام نشود. شاید برخی از اهالی سنگ اندازی هم می کنند. اما به همان خدایی که می پرستید سوگند می خوریم هدف خدمت است هدف پیشرفت گوگ تپه است. هدف انجام وظیفه هست. هدف کمک به اهالی هست. هدف نیاز داشتن شورا به این است که برای کامل شدن خدمت کنند.

می دانیم که هنوز بسیاری از اهالی هستند که واقعا زحمتکش هستند و دلشان بحال روستا می سوزد. دلشان می خواهد نسبت به روستاهای اطراف عقب نمانیم. دلشان می خواهد حتی اگر کوچ کرده اند با افتخار از نام گوگ تپه سخن برانند.

کجایند معلمین دلسوزمان؟

کجایند شوراهای قبلی؟

کجایند باسوادان و دارندگان تحصیلات عالی؟

کجایند ریش سفیدان عزیزمان؟

آقای اسماعیل بدری ؟ آقای غلام محمدی؟ آقای محمد خیردار ؟ حاج الله شکر نوری؟ حاج اژدر شکسته بند؟ حاج اژدر جهانی؟ کربلایی فریدون مهربان؟ حاج آقا بیدار؟ حاج محمد صبوری؟ عزیزان دیگری که نیازمند راهنمایی هایشان هستیم و جسارتا اسم نبردیم کجایند؟

روستا مثل شهر نیست که برخی کارها با اجبار انجام گیرد- مثل شهر درآمد ندارد – مثل شهر امکانات ندارد – باید همراه و همیار هم باشیم- دیگر خبری از بودجه دولت نیست که امیدوار باشیم- خودمان هستیم و خودمان- حداقل همکاری کنیم- زیرپای هم را نکشیم- سنگ اندازی نکنیم.

از بزرگوارانی که این مطالب را مطالعه می کنند خواهشمندم اطلاع رسانی کنند تا همه اهالی این متن را بخوانند و راهنمایی کنند.

خواهشمندیم همه پیشنهادات و راهنمایی خود را از تماس با ما یا از محل نظر دادن در همین پست ارسال نمایند تا بهره مند شویم.

از آقای صابر اللهوردی پور و خانواده محترمشان هم عاجزانه خواهشمندیم به احترام روستا به احترام شهدا به احترام عزت خوانواده ای که دارند به احترام جوانان و نوجوانان و نونهالان روستای گوگ تپه که از بدو تولد آرزوی داشتن زمین ورزشی داشتند راهی پیش پای ما بگذارند تا این طرح ورزشی به سرانجام برسد و بخاطر بی احترامی هایی که احتمالا شده است که انشالله نشده عذرخواهی می کنیم.

از طرف شورای اسلامی روستای گوگ تپه – مورخ ۱۳۹۵/۲/۲۴

ارسال نظرات