خبرهای داغ:
سرمربی نفت‌مسجدسلیمان:

در آخرین بازی‌ هم به دنبال فوتبال پاک هستیم

سرمربی فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: در آخرین بازی‌مان هم به دنبال ارائه یک فوتبال پاک هستیم و کاری به این‌که حریف‌ برای ماندن در لیگ امتیاز می‌خواهد، نداریم.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۹۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

فرزاد حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری  بسیج منطقه خوزستان، در خصوص آخرین دیدار تیمش برابر فولادیزد، اظهارکرد: برای ما فرقی نمی‌کند که کجای جدول هستیم و با تیمی بازی داریم که برای ماندن در لیگ نیاز به امتیاز دارد.

وی افزود: ما می‌خواهیم از حقانیت و حیثیت فوتبال شهر و استان‌مان دفاع کنیم و شاید طی چند روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر این‌که فولاد یزد برای ماندن در لیگ، به امتیاز بازی با ما نیاز دارد و ممکن است نفت‌مسجدسلیمان به گونه‌ای بازی کند که این تیم بتواند در لیگ بماند، مطرح شده است ولی من می‌خواهم به اهالی فوتبال اطمینان خاطر دهم که من مکتبم را با هیچ قیمت و ریالی عوض نمی‌کنم و شرافت و حیثیتم را برای استان و شخص دیگری خدشه‌دار نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌‌مسجدسلیمانافزود: تا آخرین روز با تمام قوا و با یک ترکیب بسیار خوب مقابل فولاد یزد بازی می‌کنیم. به هر حال فوتبال است و رقم خوردن هر نتیجه‌ای در آن ممکن است. ما برای این مسابقه صبح و عصر تمرین می‌کنیم و برای آن برنامه داریم و برای کسب سه امتیاز به زمین مسابقه می‌رویم تا هیچ شک و شبه‌ای، ذهن کسی را مشغول نکند.

وی خاطرنشان کرد: همین تیم فولاد یزد تمام تیم‌های بالای جدول را برده و فوتبال است و نمی‌توان روی آن حساب کرد ولی ما با تمام وجود بازی می‌کنیم و همه مطمئن باشند که ذره‌ای پا پس نمی‌کشیم و یک فوتبال خوزستانی ناب و پاک را به نمایش خواهیم گذاشت. ما در آخرین بازی‌مان هم به دنبال ارائه یک فوتبال پاک هستیم و کاری به این‌که فولاد یزد برای ماندن در لیگ یک، امتیاز می‌خواهد، نداریم و در این دیدار هم برای کسب امتیاز و هم برای دفاع از حیثیت شهر، استان و باشگاه‌مان به زمین می‌رویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها