مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا:

نشست بصیرتی «نفوذ فرهنگی» با سخنرانی صفار هرندی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: نشست بصیرتی «نفوذ فرهنگی» با حضور صفار هرندی، وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۹۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

حجت‌الاسلام رضا صدیق، مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا اظهار کرد: نشست بصیرتی «نفوذ فرهنگی» با حضور صفارهرندی، وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه صفارهرندی جز تشخیص مصلحت نظام و در جریان دولت‌های مختلف و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی بوده است، افزود: برنامه‌ریزی شده که وی با موضوع «نفوذ فرهنگی» همایشی را در این شهرستان برگزار کند.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: با توجه به هجمه فرهنگی که ضد فرهنگ دینی و اسلام است و به کشور ما وارد شده این نشست بصیرتی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام صدیق با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی مربیان، سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها در این نشست حضور خواهند یافت، تصریح کرد: این دست از افراد جزء قشر تاثیر گذار در جامعه و به خصوص حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند.

وی با بیان اینکه تبلیغات عمومی انجام شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: این همایش روز یکشنبه(26اردیبهشت) ساعت 18:30 عصر در مسجد امام خمینی(ره) شهرک امام(ره) صومعه‌سرا برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات