خبر خوش دیودیده برای واحد های تولیدی استان

کد خبر: ۸۶۷۶۷۴۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوبا بسیج گفت: تسهیلات رونق تولید به کلیه واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان با اشتغال موجود تا 100 نفر پرداخت خواهد شد.

داریوش دیودیده در سومین کارگروه استانی رونق در بنگاههای کوچک و متوسط صنعتی و معدنی و طرح های نیمه تمام صنعتی استان افزود: همه واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان با اشتغال موجود تا 100 نفر که به منظور فعال کردن یا افزایش تولید و اشتغال نیاز به تسهیلات بانکی دارند، می توانند درخواست این گونه تسهیلات را ارائه دهند.

وی اظهار کرد: مسئولان این واحدها لازم است با مراجعه به آدرس اینترنتی www.behinyab.ir تسهیلات مورد نیاز را در قسمت «تسهیلات رونق تولید» درخواست کنند .

دیودیده بیان کرد:‌ این برنامه باتوجه‏ به ابلاغ پروژه‏ های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور و برنامه ریزی برای تعیین تکلیف هفت هزار و 500 واحد تولیدی مشکل‏ دار اجرا می شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:‌کمیته فرعی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با حضور نماینده استاندار، بانک‌ های عامل و مدیران صنعتی نسبت به بررسی درخواست‌های ارائه شده به‌صورت روزانه اقدام خواهند کرد.

دیودیده افزود: واحدهای تولیدی متقاضی که مشکل نقدینگی دارند و با دریافت تسهیلات درخواستی، قادر به فعال‌سازی واحد تولیدی، افزایش تولید و یا اشتغال هستند پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات