یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

پرداخت و دریافت وام چند برابر حقوق نجومی چپاول بیت المال است

بهرام شهریاری با بیان اینکه پرداخت و دریافت حقوق غیر متعارف چپاول بیت المال است افزود: پول هایی که در غالب حقوق نجومی و وام غیر متعارف و اختلاس بانکی یا هر گونه پولی که به شکل شخصی استفاده می شود که برای منافع ملی تاثیری ندارد چپاول محسوب می گردد.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۹۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

بهرام شهریاری کارشناس اقتصادی و مشاور سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه حقوق نجومی برخی مدیران و وام های چندبرابری حقوق ناشی از چیست چرا بانک ها مسیر روان پرداخت را برای وام ازدواج جوانان مهیا نمی سازند اظهار داشت: چنین رفتارهایی در پرداخت حقوق و مزایای مدیران منطقی نبوده است و در حقیقت بی احترامی به قانون و مردم است.

وی با بیان اینکه پرداخت و دریافت حقوق غیر متعارف چپاول بیت المال است افزود: پول هایی که در غالب حقوق نجومی و وام غیر متعارف و اختلاس بانکی یا هر گونه پولی که به شکل شخصی  استفاده می شود که برای  منافع ملی تاثیری ندارد چپاول محسوب می گردد.

شهریاری افزود: به نظر من گشایش اقتصادی حرکت مثبتی را در پیش گرفته است و نباید قضاوت لحظه ای از حرکت های اقتصادی داشته باشیم، به نظر من تعطیلاتی که در واحدهای اقتصادی بیان می شود نوعی موج رسانه ای است تا منتقدان دولت راضی شوند حجم قراردادهای مختلف را مشاهده کنید و عینک بدبینی را بردارید .

وی در خاتمه افزود: دلواپسان برجام ، تلاش دارند تا دولت را بدون دستاورد معرفی کنند.

وی در خاتمه افزود: دلواپسان برجام ، تلاش دارند تا دولت را بدون دستاورد معرفی کنند.


ارسال نظرات