خبرهای داغ:
امام‌جمعه لارستان:

هدف دشمنان فاصله‌اندازی بین مبانی انسانی و اسلامی است

امام‌جمعه لارستان دلیل ایجاد شیعیان لندن‌نشین و شبکه‌های ماهواره‌ای برای توهین به مقدسات شیعیان و اهل سنت را در راستای اختلاف‌افکنی و تسلط بر ملت مسلمان برشمرد و گفت: آنان می‌خواهند میان مبانی انسانی و اسلامی فاصله بیندازند.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۶۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

حجت‌الاسلام‌ مختار موسوی در آئین تودیع و معارفه رؤسای دادگستری این شهرستان که با حضور مسؤولان استانی و محلی در تالار وحدت شهر لار برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به مردم در دین مبین اسلام و در روایات انبیا و اولیای الهی از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی خطاب به کارکنان ادارات مبنی بر اینکه ما باید در انجام‌وظیفه خود به مسؤولیت و خدمت به مردم به‌عنوان باب بهشت نگاه کنیم، افزود: این دیدگاه که ما فقط به‌عنوان کارمند و برای کسب درآمد کار کنیم، نگاهی اسلامی نیست.

موسوی، حضرت امام (ره) را فردی بصیر، فقیه، مدبر، اسلام‌شناس، انسان‌شناس و زمان‌شناس معرفی و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با انقلابی که در ایران اسلامی انجام دادند و با طرح شعار حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم، دل‌های مردم مظلوم و مستضعف را مرید خود کردند.

امام‌جمعه لارستان با اشاره به اینکه حضرت امام (ره)، مکتبی الهی بر مبنای حق ترویج کردند، خاطرنشان کرد: این تفکر امام خمینی (ره) با مبانی و ایدئولوژی جهان غرب که بر مبنای اصالت منفعت است، دچار تزلزل کرد.

وی بابیان اینکه جهالت مردم در راستای منطق غربی‌های منفعت‌طلب است، ادامه داد: هدف اصلی غربی‌ها مهم چرخیدن چرخ صنعت و کسب منفعت آن‌هاست.

موسوی با یادآوری نامه‌نگاری امام خامنه‌ای به جوانان کشورهای غربی، گفت: علت استقبال جوانان غربی از این نامه حق بودن و مطابق با فطرت بشر بود و مستکبران به حقانیت ایران اسلامی را درک کرده‌اند به همین دلیل به مقابله با آن به پا خواسته‌اند.

وی دلیل ایجاد شیعیان لندن‌نشین و شبکه‌های ماهواره‌ای برای توهین به مقدسات شیعیان و اهل سنت را در راستای اختلاف‌افکنی و تسلط بر ملت مسلمان برشمرد و تصریح کرد: آنان درصدد هستند میان مبانی انسانی و اسلامی فاصله بیندازند که از سوی جمهوری اسلامی مطرح می‌شود.

امام‌جمعه لارستان بابیان اینکه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری خود را خادم مردم معرفی کرده‌اند، افزود: در سخنرانی این بزرگان شنیده‌ایم که ملت ایران اسلامی از مردم صدر اسلام بصیرتر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها