رفع مشکلات ایثارگران از محورهای اصلی برنامه ریزی مسئولان باشد

امام جمعه بیله سوار گفت: جانبازان مظهر صفا و غیرت هستند و باید رفع مشکلات ایثارگران از محورهای اصلی برنامه‌های مسئولین باشد.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۰۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، در راستای اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه به‌ منظور گرامیداشت مقام جانبازان، مسئولان شهرستان بیله سوار با حضور در منزل دو جانباز به نام های جهان اسدی و اصغر ساده دل از احوال انها جویا شدند.

امام جمعه بیله سوار در این دیدار اظهار کرد: عزت و شرف امروز ایران اسلامی مدیون جانفشانی و ایثار جانبازان و خانواده های آنان می باشد چرا که در این راه صبر و تلاش فراوانی از خود برجای گذاشته اند.

حجت الاسلام قیاسی گفت: بردباری جانبازان در برابر تمام سختی‌ها به عنوان الگویی بی نظیر برای تمام انسان‌های کره خاکی به شمار می رود تا بر این نکته که می‌توان برای رسیدن به ذات اقدس الهی، از جان و مال گذشت واقف شد.

حجت الاسلام قیاسی افزود: جانبازان مظهر صفا و غیرت و موجب عزت میهن هستند و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت نیازها و رفع مشکلات ایثارگران از محورهای اصلی برنامه‌های مسئولین می‌بایست باشد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار به همراه فرماندار شهرستان وجانشین فرماندهی سپاه ناحیه بیله سوار،ریس تبلیغات اسلامس شهرستان و مسوول بنیاد شهیدشهرستان بیله سوار در منزل دو جانباز به نام های جهان اسدی و اصغر ساده دل برگزار شد.

ارسال نظرات