دبیر ستاد ارتحال حضرت امام (ره) نمین:

600 نفر از نمین به حرم مطهر امام (ره) اعزام می شوند

همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نزدیک به 600 نفر از مردم نمین در قالب 10 دستگاه اتوبوس در حرم مطهر امام (ره) حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۴۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، فرمانده سپاه نمین در جلسه هماهنگی و پشتیبانی کاروان ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت حماسه سوم خرداد ماه اظهار کرد: 27 سال است که اعزام کاروان ارتحال حضرت امام با با شور و شوق خاصی برگزار می شود.

سرهنگ حسین ایرانی گفت: دیدگاه دهبران و بزرگان جهان در خصوص حضرت امام (ره) نشان از جایگاه و شخصیت بارز ایشان دارد و اینکه مردم ایران چه شخصیتی را از دست داده اند.

وی افزود: حضرت امام (ره) متعلق به قشر یا طیف خاصی نبوده و حتی آزادی خواهان جهان نیز مجذوب وی شده اند.

وی بیان کرد: برگزاری و گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) مختص نهاد خاصی نبوده و در سال 94 همه ادارات شهرستان با همدلی، مشارکت و پشتیبانی خود تواستند کاروان شهرستان را اعزام کنند.

*حضرت امام (ره) درس ایستادگی و مقاومت را به مردم آموختند

پیش از این نیز معاون فرماندار شهرستان نمین اظهار کرد: تمامی امکانات و نیروی انسانی ادارات شهرستان نمین در اختیار ستاد ارتحال حضرت امام (ره) است تا مراسم اعزام کاروان با شور و شوق و عظمت بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

صفر ملاجعفرلو گفت: باید در مراسم های گرامیداشت ارتحال امام، برگزاری مراسم را به مردم سپرد و با به صحنه کشاندن و مشارکت آنها، شاهد برگزاری باشکوه تر این برنامه باشیم.

وی افزود: دشمنان هر روز دشمنی خود را شدت می بخشند و درصدد یافتن روزنه های نفوذ هستند.

معاون فرماندار نمین بیان کرد: حضرت امام (ره) به مردم درس ایستادگی و مقاومت را دادند و با وحدن و همدلی در راستای تحقق آرمان ها گام برداشتند.

وی گفت: ملت ایران اجازه نخواهد داد تا اسلام ناب محمدی، کشور و نظام مور تاخت و تاز قرار گیرد.

ارسال نظرات