خبرهای داغ:

بسته بندی متفاوت و تامل برانگیز یک محصول خوراکی در مغازه های باغملک

طراحی بسته بندی محصولات یکی از موثرترین و اثربخش ترین ابزار بازاریابی و فروش یک محصول است .
کد خبر: ۸۶۷۷۸۲۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش بسیج، بسته بندی جزء لازم و ضروری یک محصول است که شناساندن و نگهداری محصول را از تولید تا مصرف بر عهده دارد.

طراحی بسته بندی محصولات یکی از موثرترین و اثربخش ترین ابزار بازاریابی و فروش یک محصول است و اگر با خلاقیت و تنوع بالا همراه باشد میزان فروش محصول را به حداکثر می رساند.

اما این بار بسته بندی متفاوت یک محصول در مغازه های باغملک را شاهد بودیم که شاید خیلی از ماها آن را دیده ایم و بی تقاوت از کنار آن رد شدیم .
این کارخانه شاید از کلاسیک ترین روش ها و مرغوب ترین جنس برای بسته بندی محصول استفاده نکرد اما پیام هایی که با همین بسته بندی ساده به مردم رساند جالب و شایسته تقدیر بود .

این نشان به ما یادآوری می کند که می بایست یک شهروند خوب باشیم و این بسته بندی را پس از استفاده؛ در سطل زباله بیندازیم اما در این بسته بندی می بنیم که به جای زباله از آرم صهیونیست استفاده کرده و انزجار و نفرت خود را نسبت به آنها نشان داده است و نشان از اعتقاد راسخ آنها دارد.

در جای دیگر این بسته بندی شاهد عبارت "خلیج همیشه فارس” هستیم  و این مهر خاموشی ست بر دهان همه کسانی که ادعای مالکیت خلیج فارس را می کنند و می خواهند این خلیج را به نام خود بزنند و  نیز دیگر نوشته ها که هر کدام مفهومی دارند .

این کار شاید خیلی کوچک باشد اما با همین اقدام که شاید به چشم خیلی از مردم نیامده باشد می توان فرهنگ سازی کرد و آرمان خود را   به فرزندانمان منتقل کرد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها