خبرهای داغ:

زندگی سخت و پر مشقت خانواده ۸ نفری در روستای چلچلک باغملک

پدری نابینا که توان بزرگ کردن فرزندان خود را ندارد چهره تیره و تار فقر همواره متفکران دردمند را به اندیشه واداشته است.
کد خبر: ۸۶۷۷۸۴۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
مکاتب فکری گوناگون با تکیه بر معارف بشری برای حل این مشکل راه‏های متفاوتی را فراروی بشر نهاده‏اند. چهره تابناک حضرت علی(ع) همواره مشعلی فروزان فراراه تاریخ اندیشه بشری بوده است.
پدری نابینا که توان بزرگ کردن فرزندان خود را ندارد

چهره تیره و تار فقر همواره متفکران دردمند را به اندیشه واداشته است. مکاتب فکری گوناگون با تکیه بر معارف بشری برای حل این مشکل راه‏های متفاوتی را فراروی بشر نهاده‏اند. چهره تابناک حضرت علی(ع) همواره مشعلی فروزان فراراه تاریخ اندیشه بشری بوده است. بدین جهت بهره‏گیری از معارف این امام بزرگوار می‏تواند راهگشای بشر در مواجهه با این پدیده هولناک باشد.

مادری که برای نداشتن ۴۵ هزار تومان بابت ثبت نام فرزند خود در مدرسه گریه کرد

یکی از مسئولین دادگستری باغملک مقداری مواد غذایی برای کمک به خانواده های بی بضاعت تحویل این پایگاه داده است که تصمیم گرفته شد به دست خانواده ۸ نفری ساکن روستای چلچلک از توابع این شهرستان برسد.
پدر این خانواده ۸ نفری نابینا است و باز هم همانند سایر افراد بی بضاعت تنها امیدشان دریافت یارانه می باشد
مادر این خانواده در گفتگو با خبرنگار ما گفت:زندگی برایمان سخت شده است و همانگونه که شاهد هستید پدر خانواده نابیناست و تمامی رنج و سختی این خانواده بر دوش من می باشد
این مادر در ادامه با اشاره به داشتن ۴ دختر و ۲ پسر در حال تحصیل خاطرنشان کرد: یکی از فرزندانم را برای ثبت نام به مدرسه برده ام که باید بابت ثبت نام و کتاب مبلغ ۴۵ هزار تومان پرداخت میکردم که توان پرداخت نداشتم و ناامید به خانه برگشتم
پدر خانواده با چشمانی نابینا از مسئولین شهرستان انتظار داشت که مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند فرزندان خود را از این زندگی فلاکت بار نجات دهد.
تمامی تلخیهای زندگی را چشیدم، در میان آنها، فقر تلخ‏ترین بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها