خبرهای داغ:

پارک های باغملک جانی دوباره گرفتند

درپی اقدامات اخیر شهرداری باغملک درخصوص تجهیز پارک ها، این پارک ها جانی دوباره گرفتند.
کد خبر: ۸۶۷۷۸۴۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

 با شروع فصل گرما ، تعطیلی مدارس وافزایش اوقات فراغت شاهد فعالیت های مثبت شهرداری در جهت رفع نواقص پارک های سطح شهر و بیرون آوردن آنها از حالت متروکه بودیم.

نوروزی رئیس شورای شهر باغملک  اظهار داشت : بازسازی و تجهیز پارک شامل احداث نمازخانه، سرویس های بهداشتی، سیستم روشنایی ، لوازم ورزشی وفضای سبز توسط شهرداری بود که به منظور افزایش کاربری پارک های محلات صورت گرفت.

وی افزود : بهسازی و تجهیز وسایل پارک قدیمی جنب مسجد جامع ،پارک محله ی منجنیق که مدتی بلااستفاده بود به طور کامل انجام شد و پارک محله ی رستم آباد در دست اقدام است ،همچنین پارک تلاش با توجه به خاکی بودن قسمت بازی به صورت یک دست کفپوش گذاری شده است .


نوروزی بیان کرد : در ورودی منجنیق از سمت رامهرمز پارک جدیدی به نام پارک مادر در حال احداث است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در آینده نزدیک افتتاح می شود.


رئیس شورای شهر باغملک تصریح کرد : کار های صورت گرفته از اقدامات خوب وبه جای شهرداری بود وامیدوار است که با ادامه داشتن این گونه اقدامات گامی درجهت پر کردن اوقات فراغت جوانان برداشته شود.
هرچند مجهز کردن پارک های محلات و خارج کردن آنها از حالت متروکه کاری به جاست ولی نمی توان به راحتی از کنار دیگر پارک های بی استفاده شهری و یا موضوع پارک بانوان ،گذشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها