دستگاه های اجرایی به دنبال رفع موانع سرمایه گذاری در استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد از فراهم شدن زمینه برای جذب سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: امیدواریم در راستای تحقق شعار سال در عمل بتوانیم مشکلات و موانع سد راه سرمایه گذاری در این استان را مرتفع کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۴۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲

مجید محنائی در گفت‌وگو بابسیج اظهار داشت: سید محمد قاسم حسینی قائم مقام صندوق توسعه ملی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند تا راهکارهای مناسب برای استفاده بیشتر و بهینه از تسهیلات این صندوق در بخش‌های مختلف تولیدی و اقتصادی مهیا شود.

وی  افزود: به منظور بررسی و تبادل نظر و بهره گیری از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی در حل و فصل مشکلات و موانع فرا روی واحدهای تولیدی استان، نشستی با مسئولین ارشد صندوق توسعه ملی برگزار می‌‌شود.

محنائی تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز پنج شنبه 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور حسینی قائم مقام صندوق توسعه ملی، مدیران دستگاه‌های مرتبط و بانک‌های عامل استان تشکیل تا به مشکلات تولید و اشتغال رسیدگی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، فراهم کردن زمینه برای جذب سرمایه گذاری از دیگر برنامه‌هایی بوده که در استان پیگیری می‌شود،ابراز کرد: امیدواریم در راستای تحقق شعار سال در عمل بتوانیم مشکلات و موانع سد راه سرمایه گذاری در استان را مرتفع کرد.

محنائی راه اندازی طرح‌های تولیدی راکد و تکمیل طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای60 درصد را از دیگر اولویت‌های استان در سال جاری در حوزه اقتصادی بیان کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان ارشد استان به دنبال تسهیل در روند تولید و اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می‌باشند و در این زمینه صندوق توسعه ملی همکاری خوبی با استان داشته و خواهد داشت.

ارسال نظرات