همایش کوهپیمایی به مناسبت روز ارتباطات

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی همایش کوهپیمایی با حضور بازنشستگان شرکت مخابرات در شهرستان بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۸۳۱۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

صبح امروز همایش کوهپیمایی در شهرستان بویراحمد برگزار و از شرکت‌کنندگان این همایش تجلیل شد.

محمد‌علی رهامی در آئین تجلیل از شرکت‌کنندگان این همایش، اظهار کرد: هیأت ورزش‌های همگانی استان همواره در مناسبت‌های مختلف با اجرای برنامه‌های مطلوب در کنار مردم است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به دلیل شرایط جغرافیایی و کوهپایه‌ای که دارد زمینه خوبی برای ورزش کوهپیمایی فراهم کرده است، افزود: در این خصوص تصمیم گرفتیم تا جهت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اقدام به برگزاری همایش کوهپیمایی کنیم.

وی گفت: در همین راستا با دعوت از بازنشستگان شرکت مخابرات این همایش یک روزه را در یاسوج برگزار کردیم.

وی ادامه داد: این همایش یک روزه به مناسبت ارج نهادن به خدمات شایسته و صادقانه کارکنان بازنشسته شرکت مخابرات استان برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد تعداد افراد شرکت‌کننده در این همایش را حدود 80 نفر عنوان کرد و گفت: مکان آغاز این همایش تنگ گنجه‌ای یاسوج و پایان آن کوه گل سی‌سخت بود.

وی با بیان اینکه افراد شرکت‌کننده در این کوهپیمایی به خوبی از عهده این کار برآمده و شایسته تقدیر هستند، گفت: مسافت این همایش 35 کیلومتر بود.

رهامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان این همایش، از برگزاری همایش پیاده‌روی گرامیداشت سوم خرداد در یاسوج خبر داد و گفت: این همایش نیز روز جمعه، هفتم خرداد ماه سال جاری در یاسوج برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس؛ این همایش با همکاری شرکت مخابرات شهرستان بویراحمد و هیأت ورزش‌های همگانی استان برگزار و در پایان از 27 نفر از شرکت‌کنندگان در این همایش با اهداء جوایزی تجلیل شد.

ارسال نظرات