قاسم بخشی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

وظیفه سنگین مستند‎سازان دررابطه با شهدای‎مدافع حرم

کارگردان فعال دفاع مقدس گفت: وظیفه و مسئولیت سنگینی بر دوش مستند سازان است که می توانند از رسانه بهره بگیرند و دروغ بودن ادعاهای تکفیری ها و مظلومیت مقاومت را نشان دهند.
کد خبر: ۸۶۷۸۴۳۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
قاسم بخشی کارگردان فعال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: طبیعتا مستند سازی به خاطر وجه و گونه ای که دارد با مخاطبان در همه سنین می تواند ارتباط برقرار کند.

وی افزود: وقایعی در سال های اخیر در منطقه رخ داده و استکبار به وسیله تکفیری ها سعی دارد چهره خشنی از اسلام نشان دهد.

بخشی تصریح کرد: وظیفه و مسئولیت سنگینی بر دوش مستند سازان است که می توانند از رسانه بهره بگیرند و دروغ بودن ادعاهای تکفیری ها و مظلومیت مقاومت را که در منطقه یک تنه با اینها مقبله می کند به تصویر کشند.

این کارگردان فعال دفاع مقدس اظهار داشت: تلویزیون به خاطر وجه رسانه ای اش و نوع ارتباطی که می تواند با مخاطب برقرار کند ظرفیت و قابلیت این را دارد که ما بتوانیم بسیاری از پیام هایی را که می خواهیم با جذب مخاطب فراوان انتقال دهیم.

وی ادامه داد: ما باید از وجوهی استفاده کینم که هم بتوانیم مظلومیت و حقانیت دین را اثبات کنیم و هم به نوعی حس انسان دوستی را بین فرق و ادیان مختلف ایجاد کنیم یک وجه کار مستندساز اثبات حقیقت است و وجه دیگر کار ایجاد همدردی در مخاطب زمانی است که نیاز باشد افکار عمومی آگاه شوند.
ارسال نظرات