خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در جلفا :

بهره مندی 73 صنایع عمده و جزء در هادیشهر از نعمت گاز طبیعی

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز استان ضمن دیدار با فرماندار جلفا از ادارات گاز هادیشهر و جلفا بازدید و از نزدیک در جریان خدمات دهی و توسعه گازرسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این شهرستان قرار گرفتند
کد خبر: ۸۶۷۸۴۴۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت گاز استان در این دیدار اظهار داشت: 100درصد خانوار شهری و 98درصد خانوار روستایی شهرستان و 73 صنایع عمده و جزء هادیشهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

ولی اله دینی افزود: 30روستای هادیشهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند و دو روستا در دست اجرا و شش روستای دیگر در دست طراحی و انتخاب پیمانکار می باشد.

وی تعداد مشترکین این شهرستان را 26 هزار و 875 مشترک برشمرد و افزود: از این تعداد 19 هزار و 866 مشترک شهری و 7009 مشترک روستایی می باشد.

وی در جمع کارکنان جلفا بر توانمندسازی و آموزش کارکنان تأکید کرد: شرکت گاز به نیروی انسانی توانمند و دانش محور و دارای مهارت فنی نیازمند است و آینده متعلق به افراد دارای دانش و مهارت کافی است.

دینی با اشاره به افزایش عملیات عمرانی در سطح شهر جلفا وحوادث برخورد با شبکه گاز طبیعی اظهار داشت: جا دارد سازمان ها، ارگان ها، شهرداری ها و دیگر دستگاه های اجرایی جهت جلوگیری از حوادث ناشی از گاز طبیعی پیش از هرگونه حفاری هماهنگی لازم با شرکت گاز را به عمل آورند .

در این دیدار فرهاد مشفقی فر سرپرست اداره گاز هادیشهر با ارائه گزارش از عملکرد شهرستان پرداخت و مدیرعامل شرکت گاز استان بر حل مشکلات و درخواست های روسای نواحی و کارکنان تأکید و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها