دانش آموزان گرمي در ميدان تير

میدان تیر در راستای آموزش درس آمادگی دفاعی، آموزش نظامی و تمرین تیراندازی با سلاح‌های سبک در گرمي با حضور دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۶۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، یکی از فعالیت های  عملی دانش آموزان دبیرستانی حضور در میدان تیر است که این امر با همت و تلاش بسیج دانش اموزي سپاه گرمي در محل اردوگاه قدس برگزار شد.
 
نظري مسئول عمليات ناحيه گرمي در اين مورد گفت: اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان  مقطع دوم دبیرستان با اهداف آموزش نظامی و آشنایی به منظور افزایش توان رزمی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با نحوه تیراندازی در راستای درس آمادگی دفاعی و با هدف تقویت روحیه شجاعت، ایثارگری و فداکاری در دانش آموزان برگزار شد.
 
وي اظهار كرد: پایه اصلی بسیج، بسیج دانش‌آموزی است و این نیرو همراه با علم و دانش خود در عرصه های نظامی نیز حضور مستمر داشته و پایه و اساس بسیج را تشکیل می دهند.
 
نظري از جمله اهداف برگزاری این دوره را آموزش نظامی و آشنایی با فنون رزم، نحوه تیراندازی با اسلحه کلاشینکف بصورت عملی و همچنین آشنایی دانش آموزان با اصول دفاعی، افزایش توان رزمی بسیجیان، آمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات احتمالی عنوان كرد.
 
وی تاکید کرد: آنچه برای بسیجیان مهم است حضور در صحنه و حرکت در پشت سر ولایت است.
ارسال نظرات