فرمانده سپاه خلخال:

امسال 18 اتوبوس زائر از شهرستان خلخال به تهران مشرف می‌شوند

این زائران که نزدیک به یک هزار نفر هستند به صورت نه اتوبوس خواهران و نه اتوبوس برادران برنامه‌ریزی شده‌اند که با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نیمه خرداد عازم تهران خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۱۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مصطفی کریمی در جلسه ستاد هماهنگی اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: از شهرستان خلخال امسال 18 اتوبوس زائر به تهران مشرف می‌شوند و در برنامه‌های سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در پایتخت کشور حاضر خواهند شد.

کریمی گفت: این زائران که نزدیک به یک هزار نفر هستند به صورت نه اتوبوس خواهران و نه اتوبوس برادران برنامه‌ریزی شده‌اند که با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نیمه خرداد عازم تهران خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد ماه اشاره و گفت: سالروز سوم خرداد یک افتخار بزرگ برای رزمندگان اسلام است و این سالروز مصادف با روزی است که خرمشهر از چنگال رژیم بعث عراق آزاد و به خاک وطن بازگشت.

فرمانده سپاه خلخال بیان کرد: با هدف گرامیداشت این سالروز بیش از 50 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در سراسر شهرستان خلخال برگزار که این ایام با سالروز میلاد حضرت امام زمان (عج) مصادف شده و برنامه‌های متنوعی در روستاها و شهرهای مختلف شهرستان خلخال اجرا خواهد شد.

کریمی بر فضاسازی ادارات و سردرب نهاد ها تاکید و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جشن مقاومت، مسابقات فوتسال، غبارروبی مزار شهدا، به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس، افتتاح پایگاه مقاومت در روستاها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، همایش روحانیون و مجمع قشر شهرستانی از دیگر برنامه‌های سالروز گرامیداشت سوم خرداد است.

وی پیشاپیش ولادت حضرت امام زمان (عج) را بر عموم مردم، بسیجیان، رزمندگان، خانواده جانبازان و ایثارگران و شهدا و سربازان گمنام امام زمان تبریگ گفت

ارسال نظرات