فرمانده نیروی انتظامی:

شهدا، بزرگترین عنصر صیانتی برای انقلاب اسلامی است

شهدای گرانقدر این مرز و بوم برای ملت ایران عزت، عظمت و بلندپایگی را به ارمغان آوردند که این خود بزرگترین عنصر صیانتی برای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۳۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار حسین اشتری در جریان سفر به اردبیل و در دیدار با مادر و خواهر شهید والامقام علی جلیلی، اظهار کرد: اگر امروز امنیتی برقرار است و جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به غرور واقعی، عزت و عظمت برگرفته از خون شهدا می‌بالد همه در سایه توسعه و ترویج فرهنگ ایثاری است که در این کشور عطر و بوی آن آکنده شده است.
 
وی، مادران، همسران و خواهران شهدا را در تداوم راه عزتمندانه شهدا دارای نقش و رسالت تاریخی و بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: ما وظیفه داریم قدر این موهبت و گنجینه معنوی و معرفتی را بدانیم و همواره تلاش کنیم تا قدردان این سرمایه‌های عظیم باشیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: شهدای گرانقدر این مرز و بوم برای ملت ایران عزت، عظمت و بلندپایگی را به ارمغان آوردند که این خود بزرگترین عنصر صیانتی برای انقلاب اسلامی است.
 
اشتری به تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور و دفاع از این مرز و بوم اشاره کرد و متذکر شد: فرزندان عزتمند این ملت امروز در تداوم راه شهدا در لباس سربازان این مرز و بوم و مجاهدان حقیقی با چشم‌های بصیر و تیزبین از این خاک و مرز پرگهر دفاع می‌کنند و هیچ وقت به دشمنان اجازه و فرصت یغماگری و چپاول را نخواهند داد.
 
وی، دلیل مأیوس شدن استکبار جهانی از دست‌درازی به سوی ثروت و سرمایه‌های مادی و معنوی این مرز و بوم را به دلیل قدر دانستن نعمت ولایت و حضور آگاهانه مردم در صحنه و قدرت‌نمایی نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: به یقین این حرکت‌ها دشمنان انقلاب را بیش از این معیوب خواهد کرد.
 
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پلیس در کنار همه وظایف و مسئولیت خطیر خود امروز در عرصه فرهنگی و ترویج و توسعه اندیشه نورانی شهدا و راه و رسم عزتمندانه آنها در صحنه حاضر است و هیچ وقت میدان را خالی نخواهد گذاشت.
ارسال نظرات