مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان :

قدم در راه راست گذاشتن هنر جوانان انقلابی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان گفت: هنر جوانان مسلمان و انقلابی این است که در مسیر حق که همان صراط مستقیم است قدم بردارد.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۱۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا علوی در جشن ولادت علی اکبر علیه السلام و روز جوان  اظهار کرد : بصیرت انقلابی همچون سدی مستحکم، جوان را در برابر هجمه‌های فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و اجتماعی حفظ می‌کند.

وی تصریح کرد :امروز جوانان و حتی نوجوانان ما، باید هویت و شخصیت اسلامی و انقلابی خود را به خوبی درک کنند تا بتوانند در جهان پر آشوب امروزی، با قوت و قدرت نقش آفرینی کنند.

علوی  در ادامه افزود : اولین و مهم‌ترین خصیصه جوان انقلابی را باید امیدوار بودن به آینده دانست. وقتی امید و اشتیاق به آینده در کار نباشد، هیچ انسانی نمی‌تواند منشأ اثر باشد و فعالیت‌هایش در راستای هدفمندی و نتیجه‌بخش بودن مصروف ‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان   خاطرنشان کرد: جوان بی‌انگیزه اصولاً علاقه‌ای به ارتقاء جایگاه نظام ندارد و فکر می‌کند هر تلاشی برای پیشرفت کشورش بی‌فایده است، غافل از اینکه بی‌عملی و بی‌تحرکی او، نتیجه تبلیغات و سم‌پاشی‌های دشمن بوده و آن‌ها هستند که می‌خواهند او این‌گونه بیندیشد لذا هنر جوان مسلمان و انقلابی این است که در مسیر حق که همان صراط مستقیم است قدم برداردتا از نیرنگ ها و دسیسه های دشمنان در امان بماند .

وی خاطر نشان کرد : بصیرت انقلابی همچون سدی مستحکم، جوان را در برابر هجمه‌های فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و اجتماعی حفظ می‌کند و آنچه امنیت همه‌جانبه کشور را تضمین می‌نماید، شناخت طرح‌های بلندمدت دشمن با سلاح بصیرت است.

علوی افزود: اینجاست که اهمیت تیزبینی انقلابی یا همان بصیرت، بیش‌ازپیش آشکارمی شود این همان رسالتی است که انقلاب و خون پاک‌ترین جوانان این مرزوبوم بر دوش مسئولین  کشور قرار داده و کوچک‌ترین تخطی و قصوری در دمیدن این روحیه به نسل جوان، غیرقابل‌ اغماض خواهد بود.

در پایان این مراسم که با برنامه های مفرح و متنوعی  از قبیل مولودی و مسابقات گوناگون برای سربازان وظیفه و کارکنان همراه بود  از تعدادی از سربازان  نمونه و خادمان نماز تقدیر و تشکر به عمل آمد .

ارسال نظرات