هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات گرمی مشخص شد

معاون فرماندار گرمی : با توسعه سریع تجهیزات انتقال پیام و انتشار آنی خبر، مسئولان روابط عمومی‌ها هم با حضور در دوره‌های آموزشی، تخصص و مهارت خود را به روز کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۰۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی: علی لطفی، معاون فرماندار گرمی در نشست مسئولان روابط عمومی‌های ادارات این شهرستان با اشاره به گسترش روز افزون شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی موبایل محور اظهار کرد: با توسعه سریع تجهیزات انتقال پیام و انتشار آنی خبر، مسئولان روابط عمومی‌ها هم با حضور در دوره‌های آموزشی، تخصص و مهارت خود را به روز کنند.

دکتر اسکندرپور، رئیس دانشگاه پیام نور گرمی نیز با قدردانی از تلاش‌های مسئولان روابط عمومی‌ ادارات، گفت: روابط عمومی ویترین ادارات است.

محسن زارع، مسئول روابط عمومی فرمانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان گرمی نیز در این مراسم گفت: بیش از چهار هزار و 800 مشترک اینترنت پرسرعت ای‌دی‌اس‌ال و 3 هزار مشترک اینترنت نسل 3 در گرمی فعال هستند و تنها یک هزار مشترک از پایگاه‌های خبری شهرستان گرمی بازدید می‌کنند.

وی تعداد سایت‌های خبری فعال در گرمی را سه وب‌سایت اعلام کرد و گفت: سه وبلاگ هم در زمینه اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار در شهرستان گرمی و دو وبلاگ در انگوت فعالیت دارند.

دکتر کریمی از اساتید دانشگاه نیز به بیان نقش روابط عمومی‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی پرداخت.

در ادامه این نشست، دومین انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات گرمی برگزار و بر اساس رای مخفی مسئولان روابط عمومی‌ها، محسن خانی، محمودبهشتی، نورالدین دبیری، خدابخش قره‌خانی و یوسف عبادی بعنوان اعضای اصلی و محمدعلی جعفرزاده و وحید رشیدی عضو علی البدل انتخاب شدند.

گفتنی است شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات در استان به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها به ریاست فرماندار تشکیل می‌یابد و مسئول روابط عمومی فرمانداری دبیر انتصابی این شوراست.

در پایان این نشست از مهدی حسینی خبرنگار صداوسیما و تنی چند از مسئولان روابط عمومی ادارات با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار