خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خبر داد

اجرای طرح تابستانه جوانه‌های صالحین در 38 پایگاه اندیمشک

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از اجرای طرح تابستانه جوانه‌های صالحین در 38 پایگاه بسیج محلات این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۳۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

احسان کریم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج، در اندیمشک اظهار کرد: طرح تابستانه نیروی مقاومت بسیج با عنوان جوانه‌های شجره طیبه صالحین در 38 پایگاه محلات و روستاهای این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بسیجی با رویکرد فرهنگی و در قالب حلقه‌های شجره طیبه صالحین و توجه به ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن، برگزاری اردوهای علمی و تفریحی علمی، برگزاری کلاس هنری،کلاس نماز و احکام و کلاس‌های سبک زندگی اسلامی ازجمله برنامه‌های اجرایی این طرح در سطح شهرستان است.

کریم‌پور افزود: اعزام 392 نفر از اعضا و سرگروه‌های خواهر و برادر حلقه‌های شجره طیبه صالحین به سفر زیارتی مشهد مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که در تابستان سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: توجه به غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان و استفاده مناسب از این فرصت برای آشنایی و بهره‌مندی هرچه بیشتر آنان با مفاهیم انقلاب و اسلام از جمله مهمترین برنامه‌های بسیج در این ایام است.

این مسئول در ادامه گفت: پیش‌بینی می‌شود که در این طرح بیش از دو هزار نوجوان بسیجی در این طرح ملی شرکت کنند. از این تعداد 23 پایگاه شهری و روستایی برای برادران و 15 پایگاه شهری و روستایی برای خواهران در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها