فرمانده سپاه بیله سوار:

از بیله سوار 13 اتوبوس به حرم امام (ره) مشرف می شوند

از شهرستان بیله سوار امسال 13اتوبوس زائر به تهران مشرف می‌شوند و در برنامه‌های سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی درتهران حاضر خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۲۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، سرهنگ زارع فرمانده سپاه بیله سوار در جلسه ستاد هماهنگی اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) و ایام فتح خرمشهر در فرمانداری شهرستان گفت: از شهرستان بیله سوار امسال 13اتوبوس زائر به تهران مشرف می‌شوند و در برنامه‌های سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی درتهران حاضر خواهند شد.

زارع گفت: این زائران که نزدیک به ششصد نفر هستند به صورت پنج اتوبوس خواهران و هشت اتوبوس برادران برنامه‌ریزی شده‌اند که با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نیمه خرداد عازم تهران خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد اشاره کرد و گفت: سالروز سوم خرداد یک افتخار بزرگ برای رزمندگان اسلام است و این سالروز مصادف با روزی است که خرمشهر از چنگال رژیم بعث عراق آزاد و به خاک وطن بازگشت.

زارع بر فضاسازی ادارات و سردرب نهاد ها تاکید کرد و گفت: یادواره شهدای مدافعان حرم ، سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس ، دیدار با خانواده معظم شهدا، جشن مقاومت، مسابقات فوتسال، غبارروبی مزار شهدا ، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به سبک جبهه، مجمع قشر شهرستانی از دیگر برنامه‌های سالروز گرامیداشت سوم خرداد است.

وی به پروژه نفوذ دشمن و تحریف خط امام و آرمان امام و همچنین پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد امام وشهدا اشاره کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسن زاده اصل
۱۳:۴۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام از خبرنگارتان تقدیر می کنیم واقعا اخبار را به موقع و شایسته می زنید
اجرکم عندالله