خبرهای داغ:
مسئول مسکن مرکز خدمات کارکنان سپاه عاشورا:

احصا نیازمندی، مهم ترین عامل رفع مشکلات مردم است

خبرگزاری بسیج: مسئول مسکن مرکز خدمات کارکنان سپاه عاشورا در حاشیه دومین کارگاه آموزشی بیمه این مرکز، با بیان اینکه احصا نیازمندی ها در ارائه خدمت مهم ترین عامل در رفع مشکلات مردم است، گفت: حوزه مسکن مرکز خدمات کارکنان یکی از حوزه های مهمی است که تلاش دارد بخشی از نیازمندی کارکنان سپاه عاشورا در این خصوص برطرف کند.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۰۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶


حیدر شیرآذر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: خدمت به مردم از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت(ع)، مبنای کارها و خدمات این مرکز است.

وی ارائه خدمات را در این حوزه در دو بخش مسکن ملکی(شخصی) و سازمانی برشمرد و اظهار داشت: مرکز خدمات در بخش مسکن ملکی برمبنای سیاست گذاری کلان قرارگاه سپاه به دو صورت ثبت نام در طرح های سپاه با وام مربوط به آن و یا اعطای وام خرید مسکن، خدمات خود را ارائه کند.

شیرآذر ارائه خدمات در بخش مسکن سازمانی را نیز شامل ارائه خدمات به متقاضیان بر طبق درخواست آن ها و همچنین ارائه خدماتی همچون زیباسازی، فضای سبز، تعمیرات و ... واحدهای مجتمع های مسکونی دانست.

وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود از بهره برداری سالن ورزشی مجتمع مسکونی شهید قاضی خبر داد و گفت: علاوه بر این سالن ورزشی، از نانوایی مجتمع نیز در سوم خرداد ماه امسال(سالروز آزادسازی خرمشهر) بهره برداری خواهد شد.

ارسال نظرات