خبرهای داغ:

سرپرست تیم فولاد:هیات مدیره در مورد سرمربی تصمیم می گیرد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هیات مدیره این باشگاه ، هفته آینده در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای جام شانزدهم تصمیم گیری می کند.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۸۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
علی کاهکش روز پنجشنبه در گفت و گو با بسیج با بیان اینکه که تاکنون با هیچ گزینه ای مذاکره نکرده ایم اظهار داشت: سیاست باشگاه فولاد خوزستان برای گزینش سرمربیگری استفاده ازافراد بومی می باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این باشگاه دارای آکادمیک فوتبال است همچنین مصمم هستیم تا برای جام آینده از بازیکنان پرورش یافته خود استفاده کنیم.
کاهکش در مورد افراد جدا شده از این تیم گفت: علاوه بر دراگان اسکوچیچ که به صورت توافقی از ما جدا شد ساسان انصاری که با ما قرارداد مشروط داشت هم به صورت توافقی جداشد ،ضمن آنکه باشگاه روی لئونارد مساریچ و کوئه ماها دو بازیکن خارجی نظر مساعد ندارد و احتمالا این دو بازیکن در جام شانزدهم با ما نخواهند بود.
وی در خصوص ماتیاس چاگو که درخط میانی توپ می زند افزود: باشگاه روی این بازیکن نظر مثبت دارد و احتمال دارد در تیم فولاد خوزستان باقی بماند.
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان به اتمام قرارداد برخی بازیکنان این تیم اشاره کرد و گفت: ازجمله این بازیکنان مهدی بدرلو ،اسماعیل شریفات ، مهرداد جماعتی ، مهرداد بایرامی ، بهمن کامل ، امیرحسین فشنگچی ،محمد رضا خانزاده ، اکبرایمانی ،علیرضا سلیمی و حسین ابراهمی است .
وی افزود: ماندن و یا رفتن این بازیکنان به نظر باشگاه بستگی دارد.
7160/6065

ارسال نظرات
پر بیننده ها